Forumsvar skapade

Sida 204 av 336
  • pjoter

Medlem
    4 maj, 2006 vid 21:06 som svar på: Gooo dag

fan va du e snygg på din bild cöffs.

om du vill kan du ta ledigt på måndag å skylla på att det är min födelsedag.

• pjoter

Medlem
    4 maj, 2006 vid 20:05 som svar på: Gooo dag

låter som du haft en hård dag…

men fan va grymt du satte en sån!

• pjoter

Medlem
    4 maj, 2006 vid 18:44 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

riktigt gött idag!! började bli sköna vågor på slutet också.

resultatet på min första gpsmätningen nånsin blev förresten 26,3 knop. inte så illa med tanke på hur stökigt vattnet var. men 5-10 knop till ska allt gå att få till här i vår.

edit, kollade nu att detta gav mig en 29 plats av speed-vindsurfarna i sverige.

• pjoter

Medlem
    4 maj, 2006 vid 09:39 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

kommer ner till er om ett tag.
    lär rocka mer än lundåkra igår…

• pjoter

Medlem
    4 maj, 2006 vid 08:55 som svar på: Vad är en session?

helt utomstående i det här men är det inte minst lika kul att se vilken utrustning dom har fått sina olika tider med? är man ensam på sin spot med en viss bräda är det ju kul att se hur fort andra har kört med just den brädan.
    de kvittar nästan om den helsponsrade killen där hemma kört 2 knop snabbare när man inser att man är nästan snabbast på sin bräda.

• pjoter

Medlem
    4 maj, 2006 vid 08:33 som svar på: venom snabbaste draken på snö!

gör du det med en biltema DRAKE är du min idol!

• pjoter

Medlem
    4 maj, 2006 vid 08:31 som svar på: pump på biltema
    snygging wrote:
    Jag har hört att man kan tjäna stora pengar på pumpar, stämmer det?????

inte på pumpar, men på att pumpa kan man tjäna rejält. vet en kille i gbg som livnär sig på det, tanterna betalar visst jättebra.

• pjoter

Medlem
    3 maj, 2006 vid 09:25 som svar på: Downwinder på näset

hur ser de ut på näset??

• pjoter

Medlem
    2 maj, 2006 vid 20:53 som svar på: Timbuktu i PKRA video??

bästa musiken i en kitefilm helt klart. annat än den sunkiga teknon som får en att tro att alla filmer e gjorda i töskland.

Men fyfan va ful sporten börjar bli. exakt som snowboard mitten-slutet 90 tal. man ser ju inte ens va gubbarna gör för nåt. säkert hur svårt som helst men tråkigt som fan när man nästan måste kolla i slowmotion för att se vad dom sätter för nåt.

nope, en fet flat 3 eller s-bend är stiligt de.

• pjoter

Medlem
    2 maj, 2006 vid 06:58 som svar på: Sele dam-modell?
    zoolander wrote:
    och pjoter föståss, som e en lost hippie mitt i 2000talet

hahaha… å då har du ändå inte sett senaste målningen av bilen.

• pjoter

Medlem
    1 maj, 2006 vid 22:07 som svar på: Sele dam-modell?

som bohm säger så är det bara att dra ner den igen om den krupit upp. tyckte inte detta var nåt som störde alls då jag körde vanlig midjesele. bara i början när man hade kiten högt upp eller man gjort en massa höga hopp på rad.

Men testa gärna en waist seat annars, alla fördelar från båda. sitter på plats som en sitt men draget kommer skönare och den sprider ut det över en stor yta. och på köpet får du en helsexig blöja!

• pjoter

Medlem
    1 maj, 2006 vid 21:14 som svar på: Kiteworld nov-dec gratis online
    Pepä wrote:
    Visst kan jag dela med mig av allt och nu ska jag göra det: Allt ser ut precis som innan bara meckigare. Och andra färger.

hahaha… äntligen en oberoende utvärdering av årets grejer.

• pjoter

Medlem
    26 april, 2006 vid 16:12 som svar på: Beachsox!

jag är då sugen på att skaffa.
    för fjoilers e de ungefär samma sak som att balla mc-glidar killar har fransar. det är ingen som tycker det är snyggt men det hör till liksom.

• pjoter

Medlem
    26 april, 2006 vid 16:10 som svar på: Liquid Force Escalade

och du är medveten om att dom små söta tåsingarna tittar ut på dom flesta wakeboots va?

• pjoter

Medlem
    24 april, 2006 vid 20:19 som svar på: Vindregister på Nitro 10?

jona… de e samma vindregister som alla andra kites i den storleken.. typ 6-9 m/s. kanske nån m/s till om du är en tuffing..

haha, 33 knots…… de e hårt!

Sida 204 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA