pjoter
Forumsvar skapade
-
riktigt gött idag!! började bli sköna vågor på slutet också.
resultatet på min första gpsmätningen nånsin blev förresten 26,3 knop. inte så illa med tanke på hur stökigt vattnet var. men 5-10 knop till ska allt gå att få till här i vår.
edit, kollade nu att detta gav mig en 29 plats av speed-vindsurfarna i sverige.
-
kommer ner till er om ett tag.
lär rocka mer än lundåkra igår… -
helt utomstående i det här men är det inte minst lika kul att se vilken utrustning dom har fått sina olika tider med? är man ensam på sin spot med en viss bräda är det ju kul att se hur fort andra har kört med just den brädan.
de kvittar nästan om den helsponsrade killen där hemma kört 2 knop snabbare när man inser att man är nästan snabbast på sin bräda. -
gör du det med en biltema DRAKE är du min idol!
-
snygging wrote:Jag har hört att man kan tjäna stora pengar på pumpar, stämmer det?????
inte på pumpar, men på att pumpa kan man tjäna rejält. vet en kille i gbg som livnär sig på det, tanterna betalar visst jättebra.
-
bästa musiken i en kitefilm helt klart. annat än den sunkiga teknon som får en att tro att alla filmer e gjorda i töskland.
Men fyfan va ful sporten börjar bli. exakt som snowboard mitten-slutet 90 tal. man ser ju inte ens va gubbarna gör för nåt. säkert hur svårt som helst men tråkigt som fan när man nästan måste kolla i slowmotion för att se vad dom sätter för nåt.
nope, en fet flat 3 eller s-bend är stiligt de.
-
zoolander wrote:och pjoter föståss, som e en lost hippie mitt i 2000talet
hahaha… å då har du ändå inte sett senaste målningen av bilen.
-
som bohm säger så är det bara att dra ner den igen om den krupit upp. tyckte inte detta var nåt som störde alls då jag körde vanlig midjesele. bara i början när man hade kiten högt upp eller man gjort en massa höga hopp på rad.
Men testa gärna en waist seat annars, alla fördelar från båda. sitter på plats som en sitt men draget kommer skönare och den sprider ut det över en stor yta. och på köpet får du en helsexig blöja!
-
Pepä wrote:Visst kan jag dela med mig av allt och nu ska jag göra det: Allt ser ut precis som innan bara meckigare. Och andra färger.
hahaha… äntligen en oberoende utvärdering av årets grejer.
-
och du är medveten om att dom små söta tåsingarna tittar ut på dom flesta wakeboots va?
-
jona… de e samma vindregister som alla andra kites i den storleken.. typ 6-9 m/s. kanske nån m/s till om du är en tuffing..
haha, 33 knots…… de e hårt!