pjoter
Forumsvar skapade
-
haha. jag e lite sugen på att hänga på. tror dock att jag tidigast kan va där 9.08
-
fan va gytt. själv skrev man på uppsats….
haha, han borde få ett pris för lägsta railey. tror de e nästa grej inom kitesurf. att sätt tricken så lågt som möjligt. hur grymt e de inte med en handlepass headdip tex. eller varför inte en railey to bodydrag to blind. detär framtiden!
-
de e fan jävligt billit för en go kite. synd att man blivit för gammal för att pumpa bara.
-
inte lika lågbudget som eh men vad betalar man inte för en manual på tyska?
-
om de bara e madrasserna du vill testa e de bara å säga till när de blåser.
e de fjoll erik du vill testa madrasser med så är det helt eran grej.
-
pjoter
Medlem10 april, 2006 vid 18:20 som svar på: Ett påskägg med lite smått å gott från mig till er…riktigt goa bilder!
-
fan va gött de e å sitta i en sån tunna å dricka pils när de e kallt å snöar. måste va grymt å ha uppeldad på stranden när man kommer upp helfrusen på vintern.
-
tror bowkites kommer ta över totalt inom en snar framtid, än kanske dom inte är riktigt lika bra men dom har ju bara haft nåt års ordentlig utveckling på sig och redan så hänger dom på/slår c shape på flera punkter. tror nog resten kommer fixas till så småningom. formen är ju överlägsen flygmässigt, bara att finslipa så kommer de bli riktigt grymt!
-
gott att det gick bra iaf! hade vart en riktigt trist början på säsongen om nån skadat sig.
Men såg de så mörkt ut så borde ni ju vart förvarnade iaf. inte som det kom från en klar fin himmel.
känns som man gjorde rätt beslut att städa idag istället, va ju sådär gott väder även om de stabiliserade sig lite sen.
-
hahaha.. låter ju lyckat. 😉
men rent allvarligt så hade ni nog tur ändå. på land behöver man inte komma många meter upp innan man slår sönder sig totalt.men lycka till me surfandet! kommer nog upp framåt sommaren å kör på orust eller liknande.
-
en kille här nere hade en liknande å den åkte upp nåt grymt hela tiden. såg inte så skönt ut när den tryckte upp i armhålorna… men vet inte hur just denna är. på vatten har man ju ganska mkt skydd redan av en vanlig sele.
-
fan va de blåser! byn som kom in på lbws ser inte helt kul ut. maxstrecket går ju bara rakt upp.
sticker ut mot eftermiddan/kvällen då de verkat lugna ner sig lite. (grrrr, vill ha den nya kiten!!)