Forumsvar skapade

Sida 212 av 336
  • pjoter

Medlem
    2 april, 2006 vid 10:02 som svar på: asså Tyskland…

biorno.. du är en sjuk sjuk SJUK människa!

hugge, hahaha! dom e ju wunderbara våra grannar i syd!

• pjoter

Medlem
    1 april, 2006 vid 19:10 som svar på: Steffos härligaste personlighet…

hahaha.. det förklarade ju allt!

jaja, kjellorix, du verkar ju läsa det här så hoppas allt är väl med dig! du är mig en riktigt underlig filur som gav mig/oss mkt nöje när du behagade skriva märkliga mess här på steffo. Hoppas du inte tar illa upp för att du återuppväcks såhär.

Vem vet vi kanske ses nån sommar om du inte gett upp surfingen också.

• pjoter

Medlem
    1 april, 2006 vid 12:03 som svar på: Bilder från tisdag i Haboljung.

å de missade man.

spännande båt i bakgrunden. LBWS kanske håller på att muddra och ändra bottentopografin så vi snart kommer ha 2 metersbryt i habo snart.

• pjoter

Medlem
    1 april, 2006 vid 12:01 som svar på: Foil vs LEI

mille, syftar du på hans vattendroppsform med ett litet litet huvud, smala axlar å sen en riktigt härligt tjock midja?

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2006 vid 20:32 som svar på: cabarete bay today!!

hehe iofs..
    men utan att testas ordentligt på riktigt hade den säkert vart rätt kass.

e ju därför allt som släpps alltid e försenat. det har suttit nån å räknat på att det räcker å göra det på datorn å sen serieproducera direkt. av nån anledning dom ännu inte verkar ha förstått så blir det aldrig så utan den måste ändras en massa gånger för att funka i verkligheten å vipps är tiden ute för längesen.

(lite bitter e jag ju som hellre vill köra pulse än speed) 🙂

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2006 vid 20:10 som svar på: cabarete bay today!!

all riktig forskning görs genom att testa på riktigt. bara ingenjörer å annat löst folk som tror att man kan räkna fram hur grejer kommer funka.

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2006 vid 18:47 som svar på: lundåkra i eftermiddag?

jag bangade, de såg ut att blåsa så kass i lomma så jag åkte ner till klagshamn å tittade på det kalla vattnet å den sunkiga vinden å sket i det.

så de va ok i lomma alltså? såg bara ut att va typ 5 på em ju.

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2006 vid 18:41 som svar på: Foil vs LEI

ludde, surt för dom :), speeden är iofs inte ett dugg lämpad för vågkörning på nåt sätt, skulle gissa att det kan va rätt meckigt att starta en LEI också med så högt AR (5,9). Men hur många e de med LEI som får simma in? å framförallt bows, borde va lätt att dom också vränger sig å jävlas efter att fått sånt fett svall över sig. Jag tycker de kan va meckigt så de räcker att simma upp en LEI om det vill jävlas på vårt platta vatten.

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2006 vid 10:24 som svar på: Bilder från tisdag i Haboljung.

vi har 7-8+ här nere nu. dock är det jäkligt fuktigt… men regnar inte nu iaf så de e gött.
    ska snart bege mig och rasta speeden också.

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2006 vid 09:23 som svar på: lundåkra i eftermiddag?

Vill också ut!! lyckades bli ledig så idag ska de lekas.

hoppas bara där är mer vatten än sist. :/

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2006 vid 09:21 som svar på: 9 dagar kvar

det är det nyaste nya, format efter Hugos aerodynamiska rumpa. Snart kommer alla kites ha buttcrack

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2006 vid 09:17 som svar på: Ngn som prövat Slingshot POWERSTROKE 4 LINE SAFETY BAR?

ludde, e väl därför den stannar kvar i luften, den depowrar lagom mkt så det fortfarande är så mkt drag att den hänger kvar i luften…

känner igen det från diskussioner kring en viss drake en annan ska skaffa.
    inte 100% depower utan lagom depower.

• pjoter

Medlem
    30 mars, 2006 vid 22:19 som svar på: Ngn som prövat Slingshot POWERSTROKE 4 LINE SAFETY BAR?

ser jäkligt meckig ut! ss:en alltså. två linor genom bommen känns bara krångligt å jobbigt då man ska spinna bommen.

• pjoter

Medlem
    30 mars, 2006 vid 22:15 som svar på: DAMERNASvärld

glöm inte att brädan fick glänsa fint också. Men ta det inte så hårt, det är inte att du inte är söt nog, det är bara att damernas läsarkrets hellre vill se ett bländvitt leende från en sann svärmorsdröm.

Fast nog tycker jag det är lite väl vågat att ha bilder där flickan smeker stellans bom.

• pjoter

Medlem
    30 mars, 2006 vid 22:08 som svar på: Foil vs LEI

vinden dör aldrig i skåne vettu. 🙂

Sida 212 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA