Forumsvar skapade

Sida 213 av 336
  • pjoter

Medlem
    30 mars, 2006 vid 20:22 som svar på: Foil vs LEI

dina monkeykites måste va riktigt kassa om du hellre har sex än kitar.

• pjoter

Medlem
    30 mars, 2006 vid 18:09 som svar på: Bilder från tisdag i Haboljung.

ser gött ut!

mindre vatten än på fm men soligare.

förhoppningsvis blire vatten där imorrn och en rejäl sol så blir de grymt!

• pjoter

Medlem
    30 mars, 2006 vid 16:15 som svar på: lite sent men va fan

ser jäkligt gött ut!

hur varmt va de?

• pjoter

Medlem
    30 mars, 2006 vid 16:11 som svar på: Foil vs LEI

Ludde, jepp bara mr kaj vill låna ut en speed i sommar så ska de bli ett rejält race! även alla andra som vill köra fort får såklart va med å leka!

biorno, du vinner nog sämsta jämförelse tror jag. grattis! men du måste haft en taskig uppväxt om du tycker att nån mc e roligare än en gammal dakota! gamla mopeder rockar bra mkt fetare än alla mc du kan tänka på. spinna ringar å köra bakhjul med träskor på de rockar stenhårt!

• pjoter

Medlem
    30 mars, 2006 vid 12:44 som svar på: lundåkra i eftermiddag?

e sugen på att sticka ut nu på em.

klagshamn eller lundåkra blire nog. troligtvis klagshamn, så segt att åka till lundåkra.

• pjoter

Medlem
    30 mars, 2006 vid 07:27 som svar på: Foil vs LEI

men primadonnan e en go kite också. 🙂 hade dom bara byggt one-pump på den så hade den vart riktigt fin!

för egen del får jag nog mer säga att jag tycker inte det är sån jäkla stor skillnad mellan dom foilar å LEI jag kört, tar man sig bara tid att lära sig kiten så e alla moderna kites såpass bra att man kan köra mkt hårdare än vad man själv klarar av på dom.

• pjoter

Medlem
    29 mars, 2006 vid 22:01 som svar på: Foil vs LEI

hehe, KO i varje utmaning biorno… vad mkt sätter du på att man kan hitta en hel del utmaningar där LEI kommer tokförlora?

milkman, jag läste att ozone bara byggt en LEI för att få ut nåt iår då dom inte hann få färdigt sin slutna cell kite som dom höll på att utveckla… 😉

• pjoter

Medlem
    29 mars, 2006 vid 21:01 som svar på: Foil vs LEI

budo, vad jag vill fråga dig då är varför vill du STOPPA ner kiten i vattnet när det är en massa skit i det? att krascha den i vattnet är en sak men att stoppa ner den gör man väl frivilligt å de verkar som e rätt korkad ide.

Men annars så lär de ju inte va helt bra.. men samtidigt så går de fortare å starta en foil än att simma å mecka med en LEI så det hinner inte fastna lika mkt bös. är ju inte bara foils som har probet med tång, inte helt ovanligt folk får gå in även med LEIar å plocka bort skit ur linorna.

En bridlad foil bli ju rätt stum, det är ju liksom det som linorna i bridlen är där för. obridlad typ peter lynn är väl mer svampig i hela körningen men det är ju också därför den ska va såpass grymm i byar.

• pjoter

Medlem
    29 mars, 2006 vid 18:28 som svar på: Kite på Habo onsdag em?

hehe, ne såpass tyskt e de inte. 🙂 har köpt en sos brett. Fast iofs e väl hans järnkors grymt tyska…..

• pjoter

Medlem
    29 mars, 2006 vid 16:15 som svar på: Kite på Habo onsdag em?

blåste fint i klagshamn men av nån anledning (kyla och fuktighet) kändes de helt fel så jag bangade.

• pjoter

Medlem
    29 mars, 2006 vid 14:00 som svar på: Kite på Habo onsdag em?

jag packar ihop mina pinaler å sticker till klagshamn en sväng. kan bli ordentlig rocknroll! blåser 8.8 vid brofästet. där e iaf djupt nog för att testa nya brädan.

• pjoter

Medlem
    29 mars, 2006 vid 13:25 som svar på: Kite på Habo onsdag em?

trro nog mer på klagshamn idag faktiskt. blåser garanterat mer och där finns det vatten att surfa i. frågan e bara om man verkligen orkar ut å frysa eller om man ska sitta hemma under ett täcke å spela xbox.

• pjoter

Medlem
    28 mars, 2006 vid 22:41 som svar på: Några pics från Nordic Masters

va varmt å gött som fan. typ -2 och strålande sol.

goa bilder förresten! 🙂

• pjoter

Medlem
    28 mars, 2006 vid 22:40 som svar på: Kita imorgon?

hehe, klart jag kan. 🙂

foil is the future! 😉 se bara på din älskade EH å alla andra bowkites, bridles å skit å sen måste man ändå lägga energi på att pumpa upp dom. Snart kommer dom komma med det lysande konceptet att ta bort blåsorna i tron om att det är nåt nytt å grymt…

• pjoter

Medlem
    28 mars, 2006 vid 22:17 som svar på: Kita imorgon?

Mmmm, de va gytt idag, hann inte köra så mkt innan skola men lite hann man ju leka och testa draken. och ja, det är en foil, men inte min dock. Väntar på att min ska bli färdig å släppas sen ska det lekas ordentligt.

Håret ska inte klippas, däremot håller jag på att odla en rejäl fjunmustasch som passar till den tyska kvalitetskiten.

Sida 213 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA