Forumsvar skapade

Sida 217 av 336
  • pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 19:13 som svar på: torsdag!!

fast det sitter väl fortfarande stora fina skyltar om att hundar ska va kopplade på det området. jävligt dålig stil av hundägarna att låta deras hundar springa fram till folk på de sättet. ägaren till den hunden jag höll på att sätta i linorna gjorde inte en ansats att säga till hunden å inte springa fram till mig.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:56 som svar på: Fel tråd!

hahaha.. helt klart!

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:55 som svar på: Skönt med en snökite tråd!

men på kitenation är de ju bara folk från sveriges r*vhål som hänger. de här e en snötråd för danskar å götar.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:34 som svar på: torsdag!!

nope inga bilder än. men jag lägger ut dom här sen när jag får dom.. han sa att han skulle skicka dom till mig sen ikväll.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:23 som svar på: torsdag!!

nope ingen skadad, föruto jag som såg stjärnor en liten stund. 🙂

men två kites slet sig och jag höll först på att skära sönder mersens drake och sen körde jag över hans linor. för att inte glömma att vi höll på att ta livet av två hundar. 1 sprang under mina linor då draken dog i en by och den andra började jaga den skenande draken och fick tag i bommen samtidigt som mig å jonas.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:19 som svar på: nybörjare ska köpa kite och bräda..

de va ett jävla säljande!

köp mina grejer istället!! bättre lär du inte hitta för pengarna.

140cm plywoodbräda med stora svarta tuff fenor, sele nåt märke stl l och en biltema foildrake 1kvm. du kan få rubbet för 300:- då skickar jag med en hemmagjord bom också.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:16 som svar på: torsdag!!

Tack för kitelånet jonas.
    de va en spännande dag idag…. många saker som inte riktigt gick som det borde. Men det va iaf skönt att lufta sig lite.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 15:48 som svar på: nybörjare ska köpa kite och bräda..

fan va dyra grajjer alltså..

03 och 04 funkar helt ok. desto nyare desto bättre men kom inte å säg att de hänt så mkt att man inte kan köra på 03 grejer. 02 och äldre börjar bli lite väl gammalt dock.. speciellt i stora storlekar. kolla på annonserna här på steffo. ligger ju faktiskt en del kites runt 4000:- bräda borde du nog iaf lägga minst 2000:- på. köp en bräda 130-140 lång. ingen ide att skaffa en större då du bara kommer tröttna på den fort eftersom du redan kan brädbiten och troligtvis kommer börja hoppa ganska snart.

Jag har ju aldrig kört i inlandet men 17m2 som första drake låter hårt trots att du väger en del. blåser det upp med den har du ingen chans å klara dig utan att släppa draken. det är också svårare att hålla höjden med en stor drake.
    Tycker nog du hellre ska satsa på en 15m2 eller liknande istället. men det är va som gäller här, växjö har jag dålig koll på.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 15:33 som svar på: venom 19

eh lär ju vinna. nästan fuskigt att ha en sumobrottare med i laget.

• pjoter

Medlem
    8 mars, 2006 vid 20:34 som svar på: torsdag!!

jonas, de låter kanon! kan höras på tfn imorrn morgon då.

• pjoter

Medlem
    8 mars, 2006 vid 19:36 som svar på: torsdag!!

ingen som har en kite å låna ut till en pjott?? vill ut å leka men ingen leksak som hel…..

• pjoter

Medlem
    8 mars, 2006 vid 15:54 som svar på: Grattis claes!

fan va kul! grattis!!!!

• pjoter

Medlem
    7 mars, 2006 vid 22:04 som svar på: Helt otrolig video !

ibland blir man bara så trött………

• pjoter

Medlem
    7 mars, 2006 vid 20:34 som svar på: Bara snö snö och mer snö.

hahaha.. du har hängt för mkt med patrik. 🙂

• pjoter

Medlem
    7 mars, 2006 vid 18:57 som svar på: Bara snö snö och mer snö.

lite bilder från förra året. januari till mars va fina månader då. 🙂

Sida 217 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA