Forumsvar skapade

Sida 224 av 336
  • pjoter

Medlem
    6 februari, 2006 vid 10:09 som svar på: Nostalgi 2001

ett stenhårt gäng!

fin vit kite, gillar den smala LE som inte verkar tjockare än struttarna. de e modernt å hi-tech helt klart.

• pjoter

Medlem
    6 februari, 2006 vid 10:05 som svar på: Surfshop Malmö

soulrider har bara vågsurfgrejer eller?

Ontopsports finns ju iaf, egentligen internätbutik men efter ett telefonsamtal så brukar det gå att lösa. Mkt trevliga och bra att ha att göra med!
    vanliga adressen vill inte men det går med denna iaf, http://www.ontopwindsurfing.com/

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2006 vid 15:44 som svar på: 9-10 ms och snöö, måndag

vill ut å leka med dig i snön men har skola hela dagen.

• pjoter

Medlem
    5 februari, 2006 vid 13:16 som svar på: Var har du tagit vägen?

kom inte jonaish ungefär samtidigt som patrikol försvann?

• pjoter

Medlem
    4 februari, 2006 vid 16:18 som svar på: Snart är det dags! CABARETE

Låter jävligt gött!

lite grisigt e de dock.

• pjoter

Medlem
    4 februari, 2006 vid 10:54 som svar på: oj, det ska ju blåsa imorgon

så illa är det, ingen snö å is på vattnet.. sämsta surfförhållandena man kan ha ungefär, går inte ens att åka mountainboard trots vind.

• pjoter

Medlem
    4 februari, 2006 vid 10:03 som svar på: oj, det ska ju blåsa imorgon

känns inte ens lönt att åka it å kolla. har ju varit stora kala fläckar på alla fält hela veckan å där har ändå inte folk åkt å sladdat bort snö.

• pjoter

Medlem
    3 februari, 2006 vid 19:51 som svar på: Köpes!

Kalla min älskade brushie för skräp. fifan! vissa visar inge respekt alls!

nu förstörde du ju min helg, just snällt. hoppas du skär dig på nån stålkant din jäkel!

• pjoter

Medlem
    3 februari, 2006 vid 10:23 som svar på: Surfpub i Malmö den 10 feb
    HugeO wrote:
    men kugar…kolla här frugan är på ön och jag åker 8de kan ni inte ha goodbajs fest för pappa hugge?

fan va du e söt i den mössan!

• pjoter

Medlem
    2 februari, 2006 vid 10:37 som svar på: Surfpub i Malmö den 10 feb

glöm inte att han ska ha kalsongerna UNDER byxorna. det kan va okej med shorts på våtdräkten men kalsonger på byxorna är inte okej!!!

jag dyker gärna upp iaf! Karatemelker å gubbtjyv, ni får faktiskt ta å komma! vad är viktigare än att dricka öl å kolla på kitefilm?

• pjoter

Medlem
    31 januari, 2006 vid 12:19 som svar på: Att ligga lågt!!!
    zoolander wrote:
    du har lovat mig mille…. sa du far ju ta och kommat till secret nar jag e hemma..
    + att den kanske passar mig for jag e ju ganska mycket av en gubbkiteare!

word! du e fan en riktig gubbakajtare!

• pjoter

Medlem
    31 januari, 2006 vid 12:18 som svar på: Flyttar till Uppsala till hösten

jasså ni hade de så bra då ni va uppe… har bara sett bilder på då ni slökör med 16m2 på nån sjö.

Inte helt många dagar man kan köra i sverige i bara shorts utan att frysa.. Eller ska man åka utomlands å åka menar du? Trista e att då måste man antingen jobba på nåt ofta jävligt tråkigt välbetalt jobb för att ha råd eller så får man bo hemma hos sina päron. kan ju va kul å ha ett liv vid sidan om surfingen också.

• pjoter

Medlem
    31 januari, 2006 vid 12:09 som svar på: Skånekite tirsdag!

jag e sugen på lite eftermiddagslek, men hur ser det ut med vind å snö?

• pjoter

Medlem
    30 januari, 2006 vid 21:47 som svar på: Flyttar till Uppsala till hösten

ludde å gogga, ingen av er har ju kört på några riktigt bra snöspots så hur vet ni att vatten är mkt grymmare? köra på en is uppe på vidda räknas inte till fjällkita bara för att det råkar vara fjäll i bakgrunden.

Jag har lika kul då jag kör på snö som jag har då jag kör på vatten. synd att inte ni känner desamma. blir ju ett antal dagar per år som ni stackare åker ut å bara har tråkigt när en annan njuter för fullt.

Every girl is so sexy to me…… Some may be fat, some may be slim, some may be tall, some may be small, but i like em all…..
    som Eek a Mouse så klokt uttryckte det. gäller inte bara på flickor inte.

• pjoter

Medlem
    30 januari, 2006 vid 15:49 som svar på: En tråd värd att följa…

Kan ingen starta en ny tråd med dessa fina bilder å spika fast överst?

Sida 224 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA