Forumsvar skapade

Sida 225 av 336
  • pjoter

Medlem
    30 januari, 2006 vid 15:47 som svar på: Sitt- eller midjesele?

fast peps e ju mkt hårdare än oss andra.

• pjoter

Medlem
    30 januari, 2006 vid 15:39 som svar på: Sitt- eller midjesele?

finns ju ganska nya trådar om detta om nu sökfunktionen på detta ställe funkar.

annars testa bara!
    kör waist seat å den funkar asgrymt! däremot fått ont i ljumskarna dom sista gångerna när jag kört länge på snö. aldrig känt av i våtdräkt dock.

jag tycker vikten i hoppen blir mkt bättre med en waist seat, den åker inte upp som en vanlig midjesele och bara blir ivägen men ändå lite högre fäste än på en ren sittsele..

sen att man blir jääävligt sexig i dom gör ju sitt också! spec då man har skidkläder under så är det perfekt med blöjan som verkligen lyfter upp och formar skinkorna så du ser ut som en chippendalare trots flera lager kläder under.

• pjoter

Medlem
    30 januari, 2006 vid 15:08 som svar på: Flyttar till Uppsala till hösten
    gogga wrote:
    det är sjukt tragiskt att om ni på fullaste allvar tycker det för det bevisar ju endast hur sunkiga sommarspot ni har.

tror nog det lika mkt bevisar vilka sunkiga vinterspots vi har i skåne.

Snö är ju lika kul som vatten å då har man ändå inte kört på några bra snöspots.

• pjoter

Medlem
    30 januari, 2006 vid 15:02 som svar på: skåååne tis…

tack!
    visst fasen e de sexigt va? lite synd att de inte fanns tigerrandig bara.

• pjoter

Medlem
    24 januari, 2006 vid 20:13 som svar på: skåååne tis…

Jo en kicker skulle va fint. tänkte bygga en idag men va för lat.

såhär såg det ut där idag iaf.

• pjoter

Medlem
    24 januari, 2006 vid 20:09 som svar på: Kiteväska till övers?
    Eddie wrote:
    700 (en sådan har jag)
    http://www.dormy.se//product_frameset.asp?pf%5Fid=3809

Eddie wrote:
    Vänta lite… jag skall bara ta en tur ut till Dormy och mäta.
    Jag är tillbaks om 5 min!
    Not!

har du din liggandes på Dormy?

• pjoter

Medlem
    24 januari, 2006 vid 17:01 som svar på: skåååne tis…

va faktiskt kanonfint på klagshamn fotbollsplan. körde där hela em med rätt ok tryck och jäkligt jämn vind. synd att det är så grymt platt å trist miljö där bara men underlaget va gott iaf.

får försöka få ledigt från uppsatsskrivande på tors men de kommer nog gå illa. 🙁

• pjoter

Medlem
    24 januari, 2006 vid 10:34 som svar på: skåååne tis…

jag tänkte dra neråt om nån timme å kolla läget. troligtvis sista dagen jag kan på en vecka så jag måste ut.

• pjoter

Medlem
    24 januari, 2006 vid 09:34 som svar på: skåååne tis…

svårt de här. skulle ju va kul å köra på ett ställe där de e gött alltså! å vet inte om fotbollsplanen räknas dit riktigt.

• pjoter

Medlem
    23 januari, 2006 vid 22:49 som svar på: Jens o Ozone, Vad händer?

bara tillägga att sist jag va inne hos idolen robban här i malmö så sålde han både cabrinha å slingshot. å han är då verkligen inte kunnig heller. så helt ensamma är dom nog inte.

• pjoter

Medlem
    23 januari, 2006 vid 22:37 som svar på: Kite+brädor säljes
    Svinet wrote:
    North M2 20005
    /Martin

grymt, har inte sett grejer från det året, har dom utvecklats mkt från de vi har nu eller?

fniss fniss…. *dryg som fan*

• pjoter

Medlem
    23 januari, 2006 vid 22:35 som svar på: Bilder från Sälen
    Biorno wrote:
    Det är manligt med smärta, sluta whina dig.

jepp manligt som fan! därför e man manlig nog att köra med hjälm å ryggskydd så man kommer kunna känna smärta i massor av år till. På tok för många som skadar huvud å rygg i sverige på helt onödiga saker.

Har inte lust att betala någons rehabräkning bara för att dom skulle se balla ut.

• pjoter

Medlem
    23 januari, 2006 vid 22:31 som svar på: skåååne tis…

låter lite väl jobbigt. vill iofs ut ganska tidigt så man får utnyttjat dagen.
    men vart ska man åka?

• pjoter

Medlem
    22 januari, 2006 vid 16:23 som svar på: Äntligen trängselskatten igång

det är väl inte klottrarna som kostar pengar? det är väl dom som tar bort klottret som kostar. å det är ju ingenting i jämförelse med vad vi betalar för alla fula reklambilder på dynga som vi ändå inte behöver.

• pjoter

Medlem
    22 januari, 2006 vid 16:04 som svar på: snowboardskor 39 skåne

nu börjar de funka men fortfarande kan man inte se vem som svarar vem vilket e helt värdelöst.

Sida 225 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA