Forumsvar skapade

Sida 227 av 336
  • pjoter

Medlem
    17 januari, 2006 vid 20:46 som svar på: Kitestorlek

klart han gör! han e ju hård som sten!!
    själv brukar jag köra min ss 13 i 15m/s.. minst! ärligt alltså…

• pjoter

Medlem
    17 januari, 2006 vid 10:32 som svar på: Wakestyle drakar

fast det är ju lite gay att träna på gym.

• pjoter

Medlem
    16 januari, 2006 vid 23:06 som svar på: Stulna kites och brädor!

fan va surt!!
    hoppas ni får dom tillbaks!!

• pjoter

Medlem
    16 januari, 2006 vid 20:09 som svar på: Storlek, märke?

nejdå inget fel alls.. konstigt eftersom du e bakåfram.

bara förtydligade lite, å mobbade dig för att de va mkt sälj i de svaret.

• pjoter

Medlem
    16 januari, 2006 vid 15:55 som svar på: Storlek, märke?

Ludde>> sälj ditt liv också vettja. 😛

Conne>> finns massor av trådar om vad som e ok nybörjargrejer och allt gäller fortfarande.

drake 12-14 ungefär om du bara ska ha en, bräda i storlek som ludde säger. tablas ska va riktigt fina men kostar därefter. Finns många andra som funkar alldeles utmärkt också.

våtdräkt, sele mm får du prova vad som passar, ontopsports.com är riktigt bra och passa dig för att gå in till robbans sport å surf i limhamn, du kommer garanterat ut med en massa saker som du inte hade planerat att köpa.

vi är flera som utgår från malmö som sagt så håll bara koll på steffo så kan du hänga med.

• pjoter

Medlem
    16 januari, 2006 vid 15:45 som svar på: Sele: Mystic darkrider ELLER warrior?

Testade båda i somras. Åkte inte men testade inomhus genom att hänga i dom mm. det var då waist-seat modellen men testade dom både med nerfäld stjärtlapp å utan att spänna den (fördelen med waist seat, man har som man vill). Efter mkt kännande så va warriorn skönast på mig. Anledningen till att jag bytte var för att min gamla pajade ryggen så jag fick ta uppehåll nån månad. med warriorn har jag nu kört mer eller mindre regelbundet över ett halvår å har inte känt av ryggen en gång. Enligt mig e den helt supergrym!!!! tyckte inte riktigt darkridern hängde med men jag hade fortfarande lite ont i ryggen då jag testade å va extra kräsen.

Prova den ordentligt innan köp! en sele e alldeles för individuell för att köpa på internet!! alla är olika och vill ha olika saker så testa.

• pjoter

Medlem
    15 januari, 2006 vid 18:26 som svar på: men vad är detta…

av färgerna att dömma både på hans tröja och på drakarna så är det helt klart en tysk iaf!

• pjoter

Medlem
    14 januari, 2006 vid 18:23 som svar på: Wakestyle drakar

men vad jag fattat från PL kites så behöver dom ofta va större än LEIs.. å då måste du sjunka igenom rejält varje gång vinden dör ner med en 8a.

• pjoter

Medlem
    14 januari, 2006 vid 18:18 som svar på: Wakestyle drakar

när det är byar på 4-16m/s på spoten så flyttar man till ett ställe lämpat för kite eller så hittar man en annan hobby.

• pjoter

Medlem
    12 januari, 2006 vid 17:36 som svar på: surf imorrn?

haru inte vinterhjul?

• pjoter

Medlem
    12 januari, 2006 vid 17:35 som svar på: Sveriges bästa snowkitespot

haha, de e sånna som dig som e roligast i pisten.. de e ofta dom som tycker dom kör så helvetes fort, ofta medelålders män med feta komplex eller sthlmskillar med skojiga mössor, som e jäkligt kul att köra om ordentligt.

de e kul att köra fort om det är en backe att köra fort i, annars e de ju goare att ligga å jibba lite.. köra fakie, hitta småhopp å sånt.

de e kanske för att inte va en sån som dig som man har nån som kollar över kanten på väggen innan man hoppar ut.

heheehe, kom att tänka på en rolig grej då man stoppade några balla killar i liften å kallade på pistören.. blev av med sina liftkort. 🙂

• pjoter

Medlem
    12 januari, 2006 vid 15:47 som svar på: Sveriges bästa snowkitespot

fast hoppa ut i rössisprånget i kvitfjell e fetare.. man landar typ aldrig känns de som. 63graders lutning å lite över 100m lång.
    När dom hade os där så hoppade störtloppskillarna en bit över 100m. landade alltså nästan nere vid botten, å dom vill ändå inte flyga.

• pjoter

Medlem
    12 januari, 2006 vid 15:31 som svar på: surf imorrn?

han undrade om vi ville följa med dit så de bore väl betyda att han iaf planerar att åka där. 🙂

• pjoter

Medlem
    12 januari, 2006 vid 11:44 som svar på: Sveriges bästa snowkitespot

jepp de gör man. funkar även vid vindsstilla om man ställer sig störtlopp uppifrån stora liften. jobbade där innan e8an kom till.
    så bygger man en liten kicker precis innan kanten. de sura e att man måste ha nån som står på kanten å kollar så de e fritt för de e inte helt ovanligt att de ligger nån nybörjare som bara måste ha kasat nerför väggen innan dom åker hem.

väggen e faktiskt jävligt kul att köra utför, lagom lång så man orkar stå på fullt.. men hellre skidor än snowboard ut där, går mkt fortare å e jävligt mkt stabilare (köra båda).

• pjoter

Medlem
    12 januari, 2006 vid 11:18 som svar på: surf imorrn?
    AnnaS wrote:
    gött, e de några grymma som åker där? Skulle va kul att fota lite

va fan e de för fråga??? henke har ju sagt att han åker där! de där va jäkligt oartigt å onödigt! kommer han ju gråta i flera dagar!!

Sida 227 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA