Forumsvar skapade

Sida 228 av 336
  • pjoter

Medlem
    11 januari, 2006 vid 18:46 som svar på: Sveriges bästa snowkitespot

nope bara sett några ggr.. dom som vinner e fan seriösa alltså! specialskidor som e som längdskidor typ för de ska gå lätt å bära å grejer. e de roligare å köra fort utför väggen än å springa upp.

fan va snowkite har blivit stort i sälen.. synd man inte hade börjat me de då man jobbade där.

• pjoter

Medlem
    11 januari, 2006 vid 13:29 som svar på: surf imorrn?

får nog känna mig besegrad av vädrets makter.. is dom första 30m sen lågt vatten så de va sandbankar ytterligare några hundra meter. å inte blev det bättre av att man ringer till lommamätaren å de e medel 9 med variation 5-15m/s. nope får ta en eftertentawhiskey istället å spela lite tony hawk.

• pjoter

Medlem
    11 januari, 2006 vid 12:26 som svar på: surf imorrn?

kom igen nu anna, trodde du va en tuffing.

åker hemåt från lund nu å tar vägen förbi habo för att kolla. blåser ju bra iaf å över 2+ e de. se om de e fullt med is.

norrman, ringer sen när jag sett hur de ser ut.

• pjoter

Medlem
    25 december, 2005 vid 00:19 som svar på: Datanördar!! hjälp!!
    Kjellorix wrote:
    se vem som svarar vem” funkar, om man tar lite text och ”kopierar” in.

var bättre förr” nördigare nu.

bättre, nu kan man scrolla upp och sno lite text, Snabbsvar.
    slipper komma ihåg all text.

ganska värdelöst att inläggen ska behöva se så här ut för att man ska se vem man svarat. inte helt smidigt å läsa till slut.

Sen e säkert de här nya mkt bättre med alla inställningar å mög men dom känns ungefär lika meningsfulla som tio olika fästpunkter å knutar å skit på kiten. Man orkar inte mecka med skiten utan kör på standard jämt. bort med all onödig valfrihet å skit, fel å göra en grej ordentligt istället som funkar.

• pjoter

Medlem
    25 december, 2005 vid 00:10 som svar på: Rösta fram en ny look

mmm vi ska fan hare asgött i norge utan dig ska du veta!

Patrik för faen, du e för gammal för att gilla ny teknik!

• pjoter

Medlem
    23 december, 2005 vid 10:31 som svar på: Surfmusik
    Larssa wrote:
    Eddie Meduza =)

grymmast på väg till surfet eller på festen efteråt helt klart!

Men i vattnet får de va nåt med lite mer flyt. *fniss fniss*

Reggae e gyttans, looptroop, svenska akademien, dylan å mr Cash såklart är kanonmusik för lite go cruising!

Vill man satsa lite så är Rob Zombie perfekt å självklart är gamla hederliga röjband som refused, abhinanda å earth crisis grymma!!

Sen får man inte glömma klassiker som ACDC, Ozzy, Metallica mm.

Å kom nu ihåg barn att jag tillhör dom få här som faktiskt kör en hel del med musik så jag mina ord är vad som egentligen gäller till skillnad från era gissningar.

• pjoter

Medlem
    23 december, 2005 vid 10:17 som svar på: vafaeeen

Ahaa, de e så man gör då man smsar, inte konstigt jag har dyra räkningar, skriver ju vanlig svenska så det blir flera sms åt gången.
    Sen får du hela cowboy känslan med telegram på köpet.

• pjoter

Medlem
    20 december, 2005 vid 17:25 som svar på: Cyckelslang på bindningarna?

gjorde som gogga innan men har dom nu bara knutna. inte släppt en gång och då det ger en högre fästpunkt så sitter dom kvar bättre på fötterna. spec då man kör med skor.

• pjoter

Medlem
    20 december, 2005 vid 17:22 som svar på: Vad Har Ni Gjort Av Gamla Steffo!!!

de går säkert åvänja sig vid det här till slut men förstår inte varför.

sen suger det ju stenhårt att man inte kan se vem man svarar!! ska man behöva skriva namnet innan varje inlägg nu eller måste man ha citat hela tiden?

• pjoter

Medlem
    18 december, 2005 vid 10:55 som svar på: Kastrering?

flytta nånstans där det blåser jämt istället. surfa spöar brudar med hästlängder. klart ni där inne ränner efter fruntimmer hela tiden. finns ju inget annat å göra än att äta, para sig å på helgerna dricka sprit å kolla på bongolotto.

• pjoter

Medlem
    18 december, 2005 vid 10:52 som svar på: byta motor

Nu måste jag väl ta och säga mot dig. klart det blir miljövänligare att köra en gammal sunkmotor på etanol. det blir ju miljövänligare än bensin men däremot blir det inte lika miljövänligt som om man har en ny etanolbil. Har man inte pengar till en ny bil men ändå behöver bilen är det ju bättre att köra på etanol än bensin.

Tar man sen in tillverkning och skrotning av bilen så är ju frågan om en ny fin bil var 5e år är miljövänligare än att hålla liv i en gammal holk och göra den så miljövänlig man kan med etanol/ katt mm…

• pjoter

Medlem
    17 december, 2005 vid 12:35 som svar på: GeilOwe

så de finns ingen som jobbar på vassstulen alltså?
    betalar man 40 nkr för att göra frukosten själv då eller?

• pjoter

Medlem
    17 december, 2005 vid 11:07 som svar på: GeilOwe

icke då. såna piger ses ofta jobba i diverse receptioner runt om i landet. även som serveringspersonal är dom inte särskillt ovanliga. tror jag kommer se flera st däruppe.

• pjoter

Medlem
    16 december, 2005 vid 16:05 som svar på: GeilOwe

norske töser e ju grymt söta!! du har varit alldeles för lite i norge eller så gillar du inte fina blonda flickor i flätor å lusekofta. Som dessutom alltid e glada å hurtiga.

• pjoter

Medlem
    16 december, 2005 vid 16:01 som svar på: Corralejo (Fuerteventura) i Januari

bara reklam å datanördsparty från hans sida de sista.

Sida 228 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA