pjoter
Forumsvar skapade
-
hittade efter lite letande en engelsk flagga man kunde klicka på, så blev genast allt myckt enklare.
finns sen gallery under news.
-
vill du spara pengar eller köra miljövänligare?
sparar inte mkt pengar men det e ju enkelt å köra en förknasarbil på etanol om man vill.
-
fan va fuskigt! varför ska de blåsa så då jag inte kan!

hoppas de blåser imorrn också för då jäklar ska de surfas!
-
mm precis, inte konstigt melker åker på stryk. ett riktigt rövhål e vad han e.

-
jäddans va gytt!
hare så skoj!
-
vet itne vad dom gjort. tycker 05orna va skitsnygga men dom här e ju ingen höjdare direkt. nästan bara tyska färger på dom. röd e den enda som e ok.
-
får inga skavsår med bra strumpor. eller så e de bara du som går sönder lätt. bott i mina snowboardboots 2 säsonger utan nåt skav, å dom sitter riktigt löst. Varför ska man sitta så hårt när man kör snowboard? har väl muskler för tusan.
-
pjoter
Medlem13 december, 2005 vid 17:15 som svar på: Inbjudan – Kitepubafton i Malmö, Fredagen den 16:edu e väl lite för liten för att komma in ändå?

Stellan, fan va gött! ett strålande initiativ. jag kommer.
-
säg aldrig ett ont ord till om eddie meduza!
ett sånt ord till och du kommer få veta hur det känns att operera ut en cabrinhabom ur dajmkrysset! -
låter jobbigt å ha sånna vader helt klart, men skulle du kunna hitta boots som mina så skulle dom inte skava. lovar! fast såna säljs nog inte längre, nu e de mesta byggt för folk utan styrsel i fötterna.
Prova på med din bräda men det kommer va jäkligt svårt. speed är nog ingen bra ide, ska det gå fort så vill du sitta stenhårt fast, vilket underlag du än har. Se till att skydda dig å va nånstans där det är mjukt så är det ju bara å testa. skidor är inget som funkar för dig då? är ju många som kör skidor och kite också. lite tuffare än snowboard faktiskt.

-
man vill inte landa på fötterna efter ett hopp. finns ett antal här inne på steffo som stukat sina fötter eller värre för att dom tappat brädan i luften. då har det ändå varit några dm vatten som iaf bromsar lite.
Hur många boots provade du egentligen? finns ju mängder med olika.
jaja, lycka till med åkandet iaf.
-
kan köra hela vägen ner. stäng bara grinden efter dig.
jag åker om några min. -
pjott e på också. kanske framåt 12 tiden eller nåt?
-
jo men det bli ju så när den är så fin!

-
Henke väntade på att du skulle smeka hans man.