pjoter
Forumsvar skapade
-
Nu är inte jag duktig på lagen alls men vad jag fattar så bryter det inte mot nåt att ta bilder från mathieu och lägga in här. Det enda man behöver göra är att skriva vem som fotograferat dom, å de har han ju inlagt i sina bilder.
-
inte så att du tycker det är mer personligt bara för att du fotar lite?
hade du gjort musik eller hållt på med dataprog hande du kanske tyckt de varit mer personligt. -
haha, jo klart jag fattade att de va du.
men det var en annan bil än sist jag såg dig med jobbabil.Va lite fokuserad på att inte kränga av däcken i kurvan bara, hade precis slängt på vinterdäck å hade under 0,5 i däcktryck.

Patrik, den gamla fina volvon rullar allt ett år till om inget större händer.
-
hahaha, ja de va helt klart den bästa dagen i habo! så jävla kul å se alla drakar ramla i vattnet.

-
Svar till:
Nej Yamah RD eller motard skall det vara!
[/ QUOTE ]
så menar du väl?
haha, jo vet att du gillar att köra sportigt, bara retas lite.

har aldrig kört nån ducati så jag ska inte uttala mig om hur dom känns, men vad man hört så har dom en grym geometri iaf. Motorn är det väl lite mer folk som inte gillar, allmänt ryckig å svårkörd å inte de där jättedraget.
-
han e ju för tusan från näset! där duar man inte varandra. klart han är vi, precis som calle gurra.
-
ja du, det blåser ju 5,8 vid brofästet så det är perfekt vind för att precis inte kunna surfa. jag åker gärna nånstans där det är rejält djupt så jag får simma lite.
haha, inte bara hans fötter som e fede.
-
men han kan väl ha din bräda?
e inte du skyldig honom några månaders brädlån?
jag är på idag! gött som fan ju! gillar att stå i vattnet å förbanna att det blåser för lite! spec i det här varma sköna vattnet.
-
de jag har läst av jonaish eller va han kallar sig e ju fan vettigare än va dom flesta här skriver. antingen har jag missat dom riktigt störda bitarna eller så e de bara steffos vanliga häxjakt som hittat ännu ett offer. När sak ni lära er att det är loket olsson som ligger bakom ondskan i världen och inte nån stackars steffoian.
-
jag trodde man graffade med sprayburkar på väggar, bilar, tåg å sånt. sitta å kladda nåt i blocket när man har trist i skolan e ju inte lika spännande direkt.
förresten, kan du göra en de står pjott på? gärna lite tuff med blod å så. du kan få en folköl för den om den e grym (2,8 eko-öl).