Forumsvar skapade

Sida 231 av 336
  • pjoter

Medlem
    3 december, 2005 vid 15:07 som svar på: Vem saknar sommaren???(BILDER)

Nu är inte jag duktig på lagen alls men vad jag fattar så bryter det inte mot nåt att ta bilder från mathieu och lägga in här. Det enda man behöver göra är att skriva vem som fotograferat dom, å de har han ju inlagt i sina bilder.

• pjoter

Medlem
    3 december, 2005 vid 14:54 som svar på: Vem saknar sommaren???(BILDER)

inte så att du tycker det är mer personligt bara för att du fotar lite?
    hade du gjort musik eller hållt på med dataprog hande du kanske tyckt de varit mer personligt.

• pjoter

Medlem
    3 december, 2005 vid 14:30 som svar på: ny hoj

haha, jo klart jag fattade att de va du. smile.gif men det var en annan bil än sist jag såg dig med jobbabil.

Va lite fokuserad på att inte kränga av däcken i kurvan bara, hade precis slängt på vinterdäck å hade under 0,5 i däcktryck. smile.gif

Patrik, den gamla fina volvon rullar allt ett år till om inget större händer.

• pjoter

Medlem
    2 december, 2005 vid 23:02 som svar på: ny hoj

jag skulle uppskatta ett lite mer ovårdat språk från alla.

• pjoter

Medlem
    2 december, 2005 vid 19:07 som svar på: ny hoj

hon måste va ytteplytti jue!
    brorsans exkex är 150 å kör de flesta sportcyklar. har nu en monster och piskar skiten ur de flesta både på bana å landsväg.

• pjoter

Medlem
    2 december, 2005 vid 17:53 som svar på: !!!__design__!!!

huummmmm….

• pjoter

Medlem
    1 december, 2005 vid 22:30 som svar på: ja litta bilder från den varma årstiden..

hahaha, ja de va helt klart den bästa dagen i habo! så jävla kul å se alla drakar ramla i vattnet. grin.gif

• pjoter

Medlem
    1 december, 2005 vid 16:59 som svar på: ny hoj

Svar till:

Nej Yamah RD eller motard skall det vara!

[/ QUOTE ]
    så menar du väl? wink.gif

haha, jo vet att du gillar att köra sportigt, bara retas lite. smile.gif

har aldrig kört nån ducati så jag ska inte uttala mig om hur dom känns, men vad man hört så har dom en grym geometri iaf. Motorn är det väl lite mer folk som inte gillar, allmänt ryckig å svårkörd å inte de där jättedraget.

• pjoter

Medlem
    1 december, 2005 vid 09:52 som svar på: ny hoj

fet men ser inge kul ut å köra.

Denna är ju lite tuffare då

• pjoter

Medlem
    30 november, 2005 vid 12:54 som svar på: feta bilder!

han e ju för tusan från näset! där duar man inte varandra. klart han är vi, precis som calle gurra.

• pjoter

Medlem
    30 november, 2005 vid 11:02 som svar på: ny hoj

har väl alltid vetat att du varit en guldvinge-kille. smile.gif

• pjoter

Medlem
    30 november, 2005 vid 10:59 som svar på: kanske lite kite ida..

ja du, det blåser ju 5,8 vid brofästet så det är perfekt vind för att precis inte kunna surfa. jag åker gärna nånstans där det är rejält djupt så jag får simma lite.

haha, inte bara hans fötter som e fede.

• pjoter

Medlem
    30 november, 2005 vid 10:48 som svar på: kanske lite kite ida..

men han kan väl ha din bräda?
    e inte du skyldig honom några månaders brädlån? smile.gif

jag är på idag! gött som fan ju! gillar att stå i vattnet å förbanna att det blåser för lite! spec i det här varma sköna vattnet.

• pjoter

Medlem
    30 november, 2005 vid 00:27 som svar på: feta bilder!

de jag har läst av jonaish eller va han kallar sig e ju fan vettigare än va dom flesta här skriver. antingen har jag missat dom riktigt störda bitarna eller så e de bara steffos vanliga häxjakt som hittat ännu ett offer. När sak ni lära er att det är loket olsson som ligger bakom ondskan i världen och inte nån stackars steffoian.

• pjoter

Medlem
    29 november, 2005 vid 20:40 som svar på: !!!__design__!!!

jag trodde man graffade med sprayburkar på väggar, bilar, tåg å sånt. sitta å kladda nåt i blocket när man har trist i skolan e ju inte lika spännande direkt.

förresten, kan du göra en de står pjott på? gärna lite tuff med blod å så. du kan få en folköl för den om den e grym (2,8 eko-öl).

Sida 231 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA