pjoter
Forumsvar skapade
-
tufft å svetsa med buntband.
va den vattentät eller gällde det bara att ge fan i å sätta draken?
-
på mig så sitter warrioren bättre än darkridern. iaf på våtdräkt. har förresten kört mountainboard med den också å då satt den gyttans me. om lite över månaden så kan man säga hur den sitter på vintern.

-
va de än heter så e de jäkligt snyggt iaf.
goa bilder dirk.
-
de e inte så gott i ljumskarna med den när man kör i bara shorts men med 1mm neopren märker man inte banden. Å dom gångerna man kan köra i bara shorts i sverige e inte många. iaf inte om man vill köra en hel dag. skulle de inträffa så kan man bara rulla upp sittdelen på ryggen så har du ju precis samma sele som den vanliga warrior, vom av många är den bästa midjeselen.
De som skiljer den här selen från andra sittselar är att här är sittdelen bara en hjälp för att inte selen skall åka upp, inte som på andra som har hela sitt drag i sittdelen.
Men det går inte att snacka sig till bästa selen. ut å PROVA!!

-
har en mm warrior som jag e jäkligt nöd med! inte provat på vintern än men på sommaren e den kalas! e en waist-seat. kunde inte kita för ryggen höll på att ge upp med en waist å har med denna inte känt av ryggen en gång. rekommenderar starkt!!
går att använda som vanlig waist oxå om man vill.
Den är jäkligt dyr men för mig värd varenda krona!detta är dock bara vad jag tycker, du måste nästan testa selar, så individuellt vad man gillar.
-
optisk zoom??? de e väl ändå de som funkar herrn.. digital zoom suger men den optiska e ju bra.
-
haha, de låter gött! tack, ska ta med en superpack.

-
pjott e inbokad på hotellet. fegar dock å åker hem innan nyttårsfesten.
får vi se om eh-gutterne e så grejt eller om de bara e en hop me homser. -
inte en pinal bruten. men en massa mjukvara i hälen mådde inget bra efter en hård fylla i sthlm. jävla skitstad!
men nu e jag snart på g igen känner jag. bara läka en piercing sen så. 1 eller 2 veckor till så blire surf. så ut å kör så mkt ni kan nu innan jag får det att sluta blåsa. -
fan va sugen jag e på att åka skidor nu jue.
finns de nån plats till en pjott om han lyckas fixa fram lite stålars?
-
sitter insnöad i lägenheten i mamö för de mesta. va så längesen jag surfade nu så jag e fan rädd för att åka ut.. kommer ju bli retad som fan då jag inte kan hoppa längre.
-
hahaha.. ja jävlar. skunk ja.. finns de kvar??
-
haha, för urskåningarna är 13 mil ju två dagsetapper. ska dom från malmö till österlen så övernattar dom i sjöbo.
-
volvon går som ett skott, som den alltid gjort å pjott går bättre å bättre.. snart e de surfdags igen!!
-
felet för dig verkar vara att du är för feg i trafiken.
Svaret på alla frågor är enkel. Du prejar personen i fråga av vägen, hoppar ur bilen och nitar honom/henne!
Har du bara en tillräckligt gammal sleden bil behöver du inte ens preja gubben utan han får en hjärtattack bara han ser rosthögen närma sig hans fläskiga merca.