pjoter
Forumsvar skapade
-
de gjorde de va? kändes som de ökade rätt bra när jag gick.
hittade min bräda iaf! låg där å såg ensam ut på stranden. tur de, annars hade de verkligen blivit en riktig jävla pissedag! -
aj fan. trist!

hoppas de läker fort så han kan ut å rocka igen!!
kommer man se eddie mkt på konfen i fortsättningen nu då.
-
djävulens alternativ av kjell höglund är en låt du borde lyssna på min käre patrik.
med på skivan hemlig kärlek från -86 och även singeln maskinerna är våra vänner.
sätt dig ner, lyssna och tänk över vad som stämmer in på dig själv!! obs, liten gnutta av självinsikt krävs! -
jag åker från malmö om typ 20 min. lär glida på stranden lite först så ni kan ju ringa för en prognos.
0708-227750
kommer nog hänga på sikret. -
haha, får väl göra de. fst har precis satt i mig en fet tallrik gröt så känner att jag iaf e ett halvkilo tyngre nu!

-
mm, men 11m/s i medel med en 13 e nästan bara jobbigt!
man kan iofs hoppa jävligt högt!!!
hade jag haft en 9a hade jag skuttat av glädje för sånna här dagar men nu hade 8-9 vart mer lagom. -
jag ska ut men väntar lite. blåser ju pung nu!! hoppas de mojnar snart.
-
hahaha, fan vad söt du är!
försöker locka stckars vindsurfare till fördärvet. -
såpass billiga? vad är billigt för dig?
hittar aquapac för 1500:- å uppåt. riktiga hus hittar jag inga till den kameran. inte kollat så noga men hus ligger iaf på 2500:- å uppåt på dom jag sett. -
du gör oändligt mkt mer reklam här än slingslut å cabrinhakillarna mm. humm, det e bara du å eh som pumpar ut lovord om dom egna kitesens enorma braighet. dom förklarar hur mkt bättre än naish eh e å du försvarar naish med allt du kan. oftast om saker som du faktiskt inte vet annat om än från killar som antingen testat kiten 2 ggr å skrivit en artikel eller av killar som får lön för att köra med grejerna. å framförallt sänker du förtroendet för dig nåt grymt när du försvarar saker som är självklara! enligt dig så tar det verkligen inte längre tid att rigga 5 linor än fyra, fast vilken tok som helst förstår att lite längre tid måste de ta! samma sak förra året då jag började, efter att ha läst bla dina inlägg så va de knappt att man vågade köpa en kite utan UDS bom. hur många kör med det nu?
nej det finns en anledning till att det är just dig och naish folk retar!! samma med foil (å nej melker de heter inte folie, folie e sånt din kära flickvän lindar runt dina prickigkorvmackor innan hon vinkar av dig till stranden). cortex m.fl. svarar på varenda gång nån skitsnackar om foil vilket gör det extra kul.
hade nån på slingslut reagerat likadant så hade det vart dom som blev utmobbade.sen att ironin som använd här ofta är av den sort som blev uttjatad av killinggänget i slutet på 90talet är en annan sak. den verkar ju fortfarande roa rätt många.
-
joho! ac e fan bra! å då kommer detta från en som bara tycker hårdrock utgör kanske 10% av all bra musik. fan min första cd-skiva tidigt 90 tal va fly on the wall.
va ute å köra vågor å lyssna på lite reggae e inte fel heller. men ska man hoppa vill man ha de lite hårdare. dead kennedys e aldrig fel till brädsporter heller! -
med den sexiga reklambilden förstår man varför det finns fler eh än best i sverige!
-
eller iaf en vattentät mp3 spelare så man kan rocka lite ac/dc medans man väntar på hjälp!