pjoter
Forumsvar skapade
-
jag tror nån har förklarat för bjumburger de där om tomten å snälla barn.
-
är annars inte särskilt svårt att modda sin gamla tvåtaktare till etanoldrift. nackdelen är väl än så länge att det inte finns så många ställen att tanka på.
-
känner att nu är det dags för mig att släppa det jag suttit och skissat på de senaste månaderna! pjottkajts nya feta lättvindsmonster! ska ta upp kampen mot dom stora fåjlmärkena å herr bäst med sin hällfissh.
den komer att vara lite dyrare än en vanlig singleskin kajt men för pengarna får ni: en semisymetrisk vinge i slagtålig abs-plast, riktiga stålvajrar för att hålla kraften. en en lång härlig bom klädd med kork och kombinerad 5:e lina gasvajer som genom ett snabbgashandtag från hobbex för de riviga starterna kontrollerar den turbomatade monkeybikemotorn på 15 häst (samma motor som utan turbo kan ses i bland annat dom görfeta minicyklarna ten7).
beställ nu! dom första får ett klistermärke med en bild på konungen carl gustav där han klämmer silvia på rumpan.
obs, levereras inte förrän 2012. -
inte ofta man ser henke med byxorna på.
hur va trycket i habo idag? åkte söderut till näset å de va vindstilla nästan. jävla dmi! blev klagshamn med helskum vind. gick från nästan yberriggad till att draken höll på att ramla ner i intervaller.
-
haha, fan va elakt! de e ju så stackarn ser ut!
-
125cc å 11 häst. inte helt imponerande siffror. runt 40 häst plockar man ur en 125 tvåtakt. en 50cc racemoppe ligger på kanske 20 häst.
dom e säkert skitskoj för de.. men siffrorna kan dom då verkligen inte skryta med.
-
finns lite onlinedykföretag som säljer också har jag sett. spana runt lite.
-
e de därför jag e färdigriggad lååångt före dig?
tycker iaf ss drakaran med onepump flyger fint. sen att dom inte står upp som tält på stranden e ju bara gött. ligger dom lättare kvar.
-
pjoter
Medlem15 juli, 2005 vid 08:22 som svar på: Hjælp med at redde Vågspot ved Klitmøller Danmarkdu fick 5 stjärnor av mig bara för att du e så söt.
-
en sånhär skylt som ricci hade i andra tråden e väl perfekt?
e ju bara då vi e och surfar som det e prob. och egentligen är det inte många dagar på året som det blåser så folk och vi e på stranden samtidigt. -
humm, 15 grader, mulet och skurar i helgen, känns inte som de kommer va så många badande.