pjoter
Forumsvar skapade
-
har för mig de va prat om såna i vintras eller nåt. va de inte nån här som skaffade?
-
haha, näh såna här dar kan man lika gärna jobbe å få råd med grejer. man borde skaffa sig ett jobb där man endast jobbar vindstilla dagar. fast de klart, känns inte fel å ligga på stranden såna här dagar heller precis.
-
fan va du yrar. tycker dom flesta som väger 70-80 har runt 13 som mellankite om dom har 3 vilket dom flesta vill ha. typ 9-13-17 e ju en grymt vanlig kombo.
man kan bara ha en 7a också för det e ju då de e mest action att köra. men fan om de blir så mkt action med max 10 åkdagar per år. kommer ju ha glömt bort hur man tar höjd mellan gångerna.haha, neh jag vet. man tjänar ju grymma pengar som soffliggare men de e inte lätt å få tid att ta sig till stranden bara.

-
tycker inte en 10a låser. den blir som en 12-14 för oss som väger lite mer. en perfekt mittenkite. köp en sån sen ser du om det är större eller mindre du prioriterar först. 7-10-14 e nog en perfekt kombo om du vill ha 3 kites.
har du fått ett bra pris på en tia så slå till! torr du komemr bli nöjd! märke och modell är inte så jäkla noga, handlar mer om va du vant dig med. -
men de e ju kul å gnälla på gnällarna också. de väl de steffo e till för? å skirva massa fåniga fylle tankar man har om folk?
-
???? e jag bara full eller har skirver du nåt vettigt egentligen?
-
mmm, det e de som e så kusligt med dig. man får ibland känslan av att du går på gymnasiet fast du ser ut som en 30 årig fet turk.

-
de e väl rambo som är mest pmsig av alla på steffo.. äger inte han en?

jo dom är säkert skitkul! men det är säkert racemopparna med över 15+ häst och 40kg också.
-
Svar till:
mig o hugge som REGERAR på allt som kommer i vår väg.. skit ner er.. o sluta kör foil
[/ QUOTE ]
fan va skoj för er!
låter som ett fylleinlägg av en fjort. -
känns jobbigt å köpa en kite som inte kommer förräns nästa år om man vil börja köra nu..
köp vilket märke som av dom stora. ingen större skillnad.
-
precis. nu e de lugnt där ett bra tag framöver.
köpenhamn är nog ett värre ställe att vara på. men vem fan orkar gå runt å va rädd? större chans jag blir uppäten av en haj i lomma än att nån bombar mig. -
e det inte bättre att sticka framåt 12 tiden i sånna fall? e ju då det börjar blåsa stabilt enligt dmi. så hinner man kolla på morgonen å så också.
-
de e inte en pumpleash ögla?
-
ok. lika värdelös alltså. hade vart kul med en trainer som faktiskt funkade.
slingshot wasp e den enda trainer jag sett och kört som faktiskt var kul! alla andra verkar så jävla sega!