pjoter
Forumsvar skapade
-
flyger den ok eller e den lika värdelös som biltemakiten?
-
ostlig vind i habo e fet rocknroll! bara för tuffa killar dock! tokbyigt å sen kommer man till köpenhamn om man inte kan hålla höjden. i skånemått livsfarligt men i inladssurfarmått e de säkert toppenförhållanden!

-
läste artikeln förrut. de kan bli intressant om dom lyckas. i teorin har dom ju helt rätt. men de e många frågetecken! vad händer om man får punka tex?
hoppas den blir bra för då blir det riktigt spännande nästa år med alla nyheter från dom olika fabrikaten! -
Svar till:
dom ska fan alltid transa när d blåser oxå
[/ QUOTE ]
han sa inget om att han hade en tjej! bara att han hade en… som gillade hästar och att ta på sig stay-ups när det blåser.

-
å mig har du inte ens ringt å frågat…
jag har en ny superfet sele nu som jag vill testa! -
säger du bara för att du blir frånkörd av alla tjejer.
-
satt precis å tittade på klittmöller. det lockar rätt rejält!
-
synd man inte orkar läsa för all reklam bara! var tionde sida är en artikel.

-
största anledningen är nog att det blåser så dåligt i svedala.

-
vad händer om det inte blåser? tror inte jag orkar åka upp om det inte alls ser ut att blir nån vind.
//peter(kvalet)
-
de e ju bara för att man kan köra bakom ett träd å lägga dne i fickan.
-
http://www.ontopsports.com
trevliga prickar de där!baiser pratar skit! köp fan inte på robban. du går in med en säck med pengarå kommer ut med en tygblöja från 1982. som enligt robban e grymmaste selen i landet!
-
inte trimmad moped! trimmad monkeybike!! en moped är iaf så räjsig att den fortfarande är tvåtakt! på små motorer har fyrtaktarna inte en chans.
-
du har rätt som fan!