Forumsvar skapade

Sida 248 av 336
  • pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 09:24 som svar på: Wipika Sverige har ny sida

du kan inte ta dig till halmstad på tävlingen om det nu blir vind då?

• pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 09:02 som svar på: Wipika Sverige har ny sida

e de inte så att foilgubbarna bara försvarar sig? e väl du å andra som börjat genom att förklara att dom e skit. då e det väl ni som ska åka upp å visa att dom e skit?

• pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 08:11 som svar på: borttappad bräda i björkäng

att ni inte tog upp den största draken ni hade å satte fast den minsta killen i den. hade bara varit å knyta fast honom i marken så hade han kunnat hänga några meter upp å spana.

• pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 08:09 som svar på: verkar bli lite vind imorgon (tis) me!

förlåt, tänkte mig inte för. ska aaaaaaaldrig säga så igen!! smirk.gif

• pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 08:08 som svar på: verkar bli lite vind imorgon (tis) me!

jag vill kanske åka med dig å leka om de går bra. ska vakan till liv ordentligt bara.

• pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 08:07 som svar på: Ten7 crossen med dekaler FET

jo jag vet nog de. timade förresten min hemresa till uddevalla perfekt för att kolla på första nm tävlingen i supermotard. fan dom kör hårt dom gubbarna! hade quads som föråkare, dom e feta dom med!!!
    uddevallahjälten Dygd blev 2a i 600klassen. svårt att ta bra bilder men här leder han iaf i början av tävlingen.
    hade byggt upp banan på en parkering till ett köpcentrum, lite trist tyvärr då vi har en av sveriges bästa go-cartbanor. frown.gif

• pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 07:57 som svar på: verkar bli lite vind imorgon (tis) me!

de e väl aldrig för mkt ost för klagshamn.? se på kaiser, han har käkat mkt ost han!

• pjoter

Medlem
    4 juli, 2005 vid 23:43 som svar på: Ten7 crossen med dekaler FET

mmm! de där e för riktiga karlar (å kvinnor)! nåt som ser ut som en blandning mellan en pw-50 å en monkeybike e humm, hur ska man säga…. inte fullt lika imponerande…. (skulle iofs vilja ha en å leka med men de e ju för att jag inte e så tuff som jag vill vara).

• pjoter

Medlem
    4 juli, 2005 vid 23:35 som svar på: verkar bli lite vind imorgon (tis) me!

blåser de hänger jag på. klagshamn får räcka, orkar inte åka långt på den prognosen.

• pjoter

Medlem
    4 juli, 2005 vid 23:32 som svar på: Litta vidgrig kvälls rock n roll i kväll boys.

fan va goa bryt de blir i vomb!! när e nåsta tur dit?

• pjoter

Medlem
    4 juli, 2005 vid 08:49 som svar på: sele

jo de e ju de. fast de hjälper inte då man inte har en massa pengar. tänkte kika på fjolårs darkrider annars. frågan e ju vad som e bäst för ryggen bara. man kanske borde bli tysk å köra sittsele…. uuuhh. smile.gif

• pjoter

Medlem
    4 juli, 2005 vid 07:53 som svar på: Parkvägen Måndag?

vet inte hur de blir riktigt. linus ska med ner å vindsurfa så jag vet inte hur de blir med plats.
    kan väl höras på tfn om en stund då man piggnat till å har lite koll på läget.

• pjoter

Medlem
    4 juli, 2005 vid 07:51 som svar på: sele

ok. den e så helvetes dyr bara!!
    får se vad de blir för nån.

• pjoter

Medlem
    4 juli, 2005 vid 07:50 som svar på: Parkvägen Måndag?

gomorron tjejen. jag ska ner till parkvägen om en stund tror jag. måste bara vakna till lite å så.

• pjoter

Medlem
    3 juli, 2005 vid 23:41 som svar på: Parkvägen Måndag?

har en lagun på näset också men den är tokförbjuden att åka på!!

Sida 248 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA