pjoter
Forumsvar skapade
-
du kan inte ta dig till halmstad på tävlingen om det nu blir vind då?
-
e de inte så att foilgubbarna bara försvarar sig? e väl du å andra som börjat genom att förklara att dom e skit. då e det väl ni som ska åka upp å visa att dom e skit?
-
att ni inte tog upp den största draken ni hade å satte fast den minsta killen i den. hade bara varit å knyta fast honom i marken så hade han kunnat hänga några meter upp å spana.
-
förlåt, tänkte mig inte för. ska aaaaaaaldrig säga så igen!!

-
jag vill kanske åka med dig å leka om de går bra. ska vakan till liv ordentligt bara.
-
jo jag vet nog de. timade förresten min hemresa till uddevalla perfekt för att kolla på första nm tävlingen i supermotard. fan dom kör hårt dom gubbarna! hade quads som föråkare, dom e feta dom med!!!
uddevallahjälten Dygd blev 2a i 600klassen. svårt att ta bra bilder men här leder han iaf i början av tävlingen.
hade byggt upp banan på en parkering till ett köpcentrum, lite trist tyvärr då vi har en av sveriges bästa go-cartbanor.
-
de e väl aldrig för mkt ost för klagshamn.? se på kaiser, han har käkat mkt ost han!
-
mmm! de där e för riktiga karlar (å kvinnor)! nåt som ser ut som en blandning mellan en pw-50 å en monkeybike e humm, hur ska man säga…. inte fullt lika imponerande…. (skulle iofs vilja ha en å leka med men de e ju för att jag inte e så tuff som jag vill vara).
-
blåser de hänger jag på. klagshamn får räcka, orkar inte åka långt på den prognosen.
-
fan va goa bryt de blir i vomb!! när e nåsta tur dit?
-
vet inte hur de blir riktigt. linus ska med ner å vindsurfa så jag vet inte hur de blir med plats.
kan väl höras på tfn om en stund då man piggnat till å har lite koll på läget. -
gomorron tjejen. jag ska ner till parkvägen om en stund tror jag. måste bara vakna till lite å så.
-
har en lagun på näset också men den är tokförbjuden att åka på!!