Forumsvar skapade

Sida 250 av 336
  • pjoter

Medlem
    1 juli, 2005 vid 00:31 som svar på: Plocka ner 4-linors-kite ensam

om du säljer dina två LEI som du inte ens använt så borde du väl få råd med en foil.
    har du kört en trainer eller så du har koll på hur det är att styra en kite??

• pjoter

Medlem
    30 juni, 2005 vid 23:50 som svar på: Linda…..

hehe, inte äter du väl en falafel med speciellt innehåll väl? den e ju vegan om man inte väljer slemmig god sås.

fast jag börjar bli lite lik henne efter åren som vego faktiskt. smirk.gif

• pjoter

Medlem
    30 juni, 2005 vid 23:46 som svar på: 5-linor som inte snurrar in 3 framlinor?

va gött! kul när man utvecklas! behöver också en ny sele, ryggen börjar säga ifrån känner jag. frown.gif
    hehe, köp ingen foil å ta med ner hit, du kan åka på stryk. tongue.gif
    men de klart du får komma ner lite! e bara att säga till så kan du bo här.

• pjoter

Medlem
    30 juni, 2005 vid 21:44 som svar på: Linda…..

jepp en huligan e jag men sallad tycker jag inte e särskilt gott.
    pizza e smaskigt däremot å de kan man få tag på året om!! liksom falafel.

när kommer du neråt å förärar skåne med ett besök nästa gång?

• pjoter

Medlem
    30 juni, 2005 vid 21:39 som svar på: Fia har börjat hoppa

fan om man kör snabbare om man e tyngre. kanske dom som kör toksnabbt men för att kunna hoppa då man ligger i full fart behövs de mkt teknik. tycker jag kör ganska fort å så jäkla högt hoppar jag inte. e svårt å hålla kant bra då det går fort å man kör upp draken. däremot kan man hoppa långt utav helvete då det går fort.

• pjoter

Medlem
    30 juni, 2005 vid 14:57 som svar på: Linda…..

at du ens testat visar ganska tydligt på att det inte bara e skrönor om snålheten i småland. smirk.gif

• pjoter

Medlem
    30 juni, 2005 vid 12:15 som svar på: 5-linor som inte snurrar in 3 framlinor?

eller så har du inte snurrat så mkt.. smile.gif
    har du fått kört nåt mer nu de sista?

• pjoter

Medlem
    30 juni, 2005 vid 12:08 som svar på: Stackars kille

grin.gif grin.gif
    de där kommer han nog inte göra om iaf.

• pjoter

Medlem
    29 juni, 2005 vid 12:26 som svar på: Linda…..

potäter e väl samma sak de me…

• pjoter

Medlem
    29 juni, 2005 vid 11:36 som svar på: Krig i tomteskogen

grattis!!

• pjoter

Medlem
    29 juni, 2005 vid 10:28 som svar på: Krig i tomteskogen

vad jag hört så ska det stämma. MEN! det var flera år sen den händelsen och den tillsammans med att några kitare körde då dom hade tävling är anledningen till att dom fortfarande är så sura på oss. är vad jag har hört iaf men vet inte om det stämmer. så de sitter i länge om nån kör som en idiot vilket alla borde tänka på!
    men som jag sagt innan, jag har iår inte mött en enda otrevlig vindsurfare vid klagshamn, å jag kör ofta in på ”deras” område. håller man bara avstånd å e trevlig så e de lugnt. sen brukar vi ju inte va så många som kör där vilket är bra! hade alla i malmöområdet kört där så hade de säkert blitt ett jävla liv. många drar sig pga dom fina flintastenarna som äter upp kiten om man inte får upp draken efter krasch.

jävla surgubbar där som tar upp detta nu när de e lite blåsväder kring kitningen. inte helt oväntat.

brickan, ideen e inte dum, hade vart rätt kul!

• pjoter

Medlem
    29 juni, 2005 vid 08:36 som svar på: Kita ensam

kan kan man men det är inte att rekommendera. om de inte finns nån kitare där så ta med nån kompis/flickvän/familj eller vilken människa som helst som iaf kan hålla ett öga på dig. går nåt fel så vill du att nån ska se dig!! å går at skitbra så vill du också att nån ska se dig. wink.gif smile.gif

• pjoter

Medlem
    29 juni, 2005 vid 08:33 som svar på: Plocka ner 4-linors-kite ensam

ha nån som plockar ner den åt dig i början. e mkt lättare och säkrare. när du sen har blivit lite duktigare kan du köra ner kiten nästan till marken, styra ner den hårt så den kraschar (bara från nån meters höjd alltså) å sen snabbt dra i den andra sidans framlina så kiten på marken glider runt och lägger sig mot vinden som den ligger då du riggar. om du fattar. e enkelt men om du gör lite fel så kommer kiten driva ner längs marken tills den ligger rakt downwind = jooobbigt!! så ha nån med dig då du tränar på detta och tänk på att det alltid är lättare å säkrare att ha nån med. de kan blåsa upp eller du kan krascha så du skadar dig.

• pjoter

Medlem
    28 juni, 2005 vid 17:24 som svar på: Testat Peter Lynn 19

de där svaret som du kom med först har jag läst nånstans innan. du e lite dålig på att variera dig. å de låter lika skoj den här gången eftersom det bevisar att du inte verkar vara intelligent nog för att ens komma på ett vettigt svar. kör du med den som sa´t kan va´t också?

nu gick ju trycket upp å ner, bitvis va de riktigt gott tryck så man kunde köra på ordentligt å ibland gick de ner så man inte kunde hålla höjd. sen är jag rätt usel på att köra i lite vind då jag har en liten bräda å inte tränar på de säskilt ofta så att jag inte kan hålla höjden ordentligt betyder inte att de inte går att hoppa litegrann. och det va då de va bra tryck som jag hoppade och fick häng.

å du, bara funderar på en grej, varför e du så grymt tyst på stranden då du har så mkt kunskap att dela med dig på nätet?

• pjoter

Medlem
    28 juni, 2005 vid 16:34 som svar på: Svensk classiker blir ”pimp-surfbil”

håller med!
    fast utan nån snygg originalamazon.

Sida 250 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA