Forumsvar skapade

Sida 252 av 336
  • pjoter

Medlem
    16 juni, 2005 vid 18:35 som svar på: Finns det någon bra leash till bräda?

tycker de e oftare att ena foten åker ur då man kör utan cykelslangar. har vart nära å vri foten 2 ggr sen jag började med cykelslang å då har jag ändå skrotat en hel del gånger sen dess.

• pjoter

Medlem
    16 juni, 2005 vid 17:53 som svar på: Möte med ornitologerna

gött!
    sa ju att hillarparn lät öppen för förslaget att köra inom ett begränsat område på tippen.

• pjoter

Medlem
    16 juni, 2005 vid 17:48 som svar på: Finns det någon bra leash till bräda?

tips å tips.
    köp en cykelslang, klipp till lagom längd gör hål å skruva fast i stropparnas färstskruvar.
    hur gött som helst! ha med en hög som reserv bara. har dratt av några st.

• pjoter

Medlem
    16 juni, 2005 vid 12:22 som svar på: Protestera mot förslag om vindsurfingförbud!

det är några kitesurfare som jobbar stenhårt med detta.
    skulle vara mkt trevligt om det blev ordentlig uppslutning även från vindsurfsidan eftersom ni också är drabbade.

förbudet gäller redan så surf vid ex tippen är förbjudet nu.
    kolla på kitekonfen om mer info om detta.

• pjoter

Medlem
    16 juni, 2005 vid 10:52 som svar på: JN Prima Donnans ”new school” bom–seriös PREVIEW

gött. då har jag fattat rätt alltså.

• pjoter

Medlem
    16 juni, 2005 vid 09:16 som svar på: Skön snubbe [off topic]

nu har man sett filmen de e hämtat från å de tappade lite sin charm då. frown.gif

• pjoter

Medlem
    16 juni, 2005 vid 09:15 som svar på: Vi skall antagligen börja med kite

fan om jag håller med om de där med luftfång alltså. kollar du på dom första flygplanen så hade dom ett enkelt tyg som var välvt. vilket blir ungefär den formen en kite får med LEI. bildas rätt mkt turbulens bakom blåsan dock men formen är den samma. å frågan e ju om dom första flygplanen verkligen var vindfång. en hangglider e ju också ett vindfång då.
    sen att formen på en foil e fan så mkt mer utvecklad e en sak.

• pjoter

Medlem
    16 juni, 2005 vid 09:08 som svar på: JN Prima Donnans ”new school” bom–seriös PREVIEW

har inte kört så mkt unhooked men va hjälper det att ha powerlock då? håller man i bommen så ger den ju full power å när man tappar den så suiciden tar i så e de väl gött å få den depowerbiten.?

har iofs aldrig förstått va man ska ha powerlock till.

• pjoter

Medlem
    16 juni, 2005 vid 00:30 som svar på: Utlottning av Turbolauncher !

hur kan det va mindre meck då det e en lina till å hålla reda på då man riggar? vanligtvis lägger man ju ut linorna å sen tar två i varje hand å går till kiten med. med y-lina å grejer måste de va bökigare. tycker då iaf att folk med 5 linor riggar långsammare. sen e de ju ännu mer linor som kan trassla å jävlas lite i allmänhet.

• pjoter

Medlem
    15 juni, 2005 vid 18:31 som svar på: Utlottning av Turbolauncher !

har man fem linor kan den nog va bra också, tycker alla som kör me de ser ut att ha e jäkla meck varje gång dom riggar.

• pjoter

Medlem
    15 juni, 2005 vid 18:29 som svar på: då var det vind iallafall…

på vintern e de ok tror jag.

• pjoter

Medlem
    15 juni, 2005 vid 17:29 som svar på: Vi skall antagligen börja med kite

tubekite e en uppblåsbar. smile.gif foil e en sån med kanaler i (kallas även här på forumet för luftmadrass, folie tyskemeck mm av folk som oftast inte ens testat en).

• pjoter

Medlem
    15 juni, 2005 vid 09:39 som svar på: Skåne – Onsdag – Vem kör var idag?

jag skippar de. sträckte mig i ryggen igår å de känns inte alls gott idag. frown.gif
    hoppas ni får en go dag iaf! lika fin som då vi va i lundåkra. wink.gif

• pjoter

Medlem
    15 juni, 2005 vid 09:16 som svar på: Skåne – Onsdag – Vem kör var idag?

gött att du svarar har ni inga flickvänner till anna. tongue.gif

• pjoter

Medlem
    15 juni, 2005 vid 09:15 som svar på: klagshamnsbilder.

klart man kör in där, e ju där vattnet e platt å man bottnar. inte träffat en sur vindsurfare där än iår iaf. dom flesta hälsar glatt även om man kan komma lite nära ibland.

.

Sida 252 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA