pjoter
Forumsvar skapade
-
hur blir de idag? ska man orka sig ner till näset eller åka till gamla hederliga habo tro?
-
inte så enkelt att vanarna på ditt jobb va äldre och påväg att bytas ut helt enkelt?
-
haha, ja kör man eh så måste man väl modda för att få skiten att funka..

-
patrik sa inget om att anna va bättre. han hade hellre valt henne och då troligtvis för utseendet skulle jag tro. och även om bajser e en pudding så e han inte lika söt som anna inte.

sen rockar hon rätt mkt mer på vattnet åsså. -
min hann inte gå av helt innan jag upptäckte felet (ren tur) så jag klippte bara av en bit av änden och la den dubbel där den var skadad och sydde med sån riktig segelmakartråd som dom harå syr för hand med. tror de kommer hålla bra. svårt att spänna bara så de blir jobbigt om man måste fixa båda sidorna.
jo jag ska nog upp. inte säkert dock för de kan bli en utomrikesresa istället. men troligtvis kommer jag upp om några v.
-
de krävs mkt arbete för att komma upp sig å få en sån fin firmabil som jag har! men även du kan nå dit om du verkligen anstränger dig!

-
fan va tråkigt väder de e!!!!
-
har inte lilleman förklarat de i stora konfen flera gånger??
-
samma skit hände med min förra sele. sån skräp med plastspännen som en viss handlare i malmö sa funkade jäääääättebra till kite. å den selen jag skaffade efter å som jag kör med nu har jag fått förstärka remmen på. Idag va det en kille i habo som kom in unhooked för att remmarna gått av så de här blir en liten varning att kolla selen ordentligt innan ni sticker ut!! dom flesta kör med leashen fäst i den å de e bara ren tur om man inte tappar draken på nån.
-
de klart. man får va glad för de lilla.

blev du klar idag så du kan va med å leka imorrn? hoppas de blir närheten av lika mkt rocknroll imorrn som de va ikväll!!
-
kanske nån som trodde det va skräp å la den i containern.

hur lyckades du med det? du va ju inte ens där?
tror det är nån viss kille till dig som förstört den å skyller på att den är stulen.
-
va bra!!

har en kompis som bor där ute som jag tänkt hälsa på i en evighet. kanske man borde satsa på det i sommar då och ta med sig surfgrejerna. finns de några ok ställen?