Forumsvar skapade

Sida 259 av 336
  • pjoter

Medlem
    31 maj, 2005 vid 14:25 som svar på: sen kväll i habo tisdag kväll

kan tänka mig en tur framåt kvällen om det mojnat.
    fick kört kanske tio min med en lånad 7a idag så abstinensen ligger fortfarande kvar. frown.gif

• pjoter

Medlem
    31 maj, 2005 vid 10:04 som svar på: Rågelund Local *Henke*

räkna baklänges från 10 nu patrik. va fan gör du hör förresten! det blåser som fan ute ju!! ut å surfa med dig!

hela den här tråden började spåra ur för att du blev sur på nån som var anonym och sa att den såg för jävlig ut i TE. inget personangrepp eller smutskastning eller nåt. den va det du som började med.
    jag har ingen aning om hur man ser skillnad på en raven eller en torch. eftersom jag inte har pengar att köpa en ny kite så skiter jag faktiskt i vilket. men jag kan lätt se att den inte ser ett dugg bra ut i TE, alltså skulle jag lika gärna kunnat skriva det inlägget.
    bara för att man inte kan rabbla alla näshmärken i sömnen men ändå kan se att de e nåt fel på kiten så borde man alltså söka hjälp??
    och det har hänt flera gånger att jag skrivit här anonym då jag inte orkat logga in från skolan, dock inte denna gången.

tror du ska tänka dig för lite innan du börjar hugga på nån.

ses på vattnet sen idag hoppas jag!

• pjoter

Medlem
    31 maj, 2005 vid 08:58 som svar på: Det verkar bli bra drag imorgon!

inte med 13 som minst. å framförallt inte då de e halva vägen till habo pung.

• pjoter

Medlem
    31 maj, 2005 vid 08:32 som svar på: Det verkar bli bra drag imorgon!

e nog folk där från nu ungefär skulle jag tro.
    åker själv om några h hade jag tänkt iaf.

• pjoter

Medlem
    31 maj, 2005 vid 08:00 som svar på: Det verkar bli bra drag imorgon!

hehehe, de e nog lugnt smile.gif

vill du får du gärna ta med en kamera å ta lite bilder som du kan lägga in här sen. smile.gif
    *utnyttja*

• pjoter

Medlem
    31 maj, 2005 vid 07:50 som svar på: Young kiters

grattis!

• pjoter

Medlem
    30 maj, 2005 vid 22:01 som svar på: Det verkar bli bra drag imorgon!

ser också ut so mdet e då det blåser sämst.

jag tror på middagstid å framåt. kommer säkert regna å jävlas men jag tänkte bli blöt ändå, hellre bra tryck!!

• pjoter

Medlem
    30 maj, 2005 vid 22:00 som svar på: Kite-Utrustning

mm, sele e inte fel att skaffa en som känns skön.
    jag testade en del innan jag insåg att den billigaste å sunkigaste jag kunde hitta satt rätt gött. ibland har man tur.

• pjoter

Medlem
    30 maj, 2005 vid 21:05 som svar på: Orust imorgon?Någon?

haha, de låter lite meckigt.
    vi kan väl försöka bli några st om det blåser nångång då. skulle va jäkligt kul å komma ut å köra lite vågor utanför lysekil.
    hur e det i smögen annars tro?

• pjoter

Medlem
    30 maj, 2005 vid 20:44 som svar på: Habo ljung imorgon (tisdag)

hoppa upp på din stålhingst å susa till habo istället. wink.gif

• pjoter

Medlem
    30 maj, 2005 vid 17:43 som svar på: Young kiters

mmmm. precis!

barn är inte söta!!!! dom e små, fula, kostar pengar, bajsar på sig å hindrar folk att surfa.

• pjoter

Medlem
    30 maj, 2005 vid 17:38 som svar på: Actionpics från LA i Lördags

som sagt. tro inte på allt.
    den där mattias e en spjuver må du tro!
    lundåkra e ett kanonställe. lagom djupt å fint. plattvatten e det också men lite väl mkt folk bara sägs de.

• pjoter

Medlem
    30 maj, 2005 vid 15:42 som svar på: Kite-Utrustning

beror ju på om du vill va superhypad eller om de räcker att du kan lära dig köra på grejerna. smile.gif

03 grejer e helt ok så 3000-5000:-/kite med bom och linor ungefär, 3000:- för bräda, våtdräkt duger me vilken skit som nu över sommaren, hjälm kanske 300:- eller nåt.

sen kan du ju helt klart hitta billigare grejer men de kan va värt att lägga lite pengar så grejerna funkar bra iaf!

• pjoter

Medlem
    30 maj, 2005 vid 15:37 som svar på: Rågelund Local *Henke*

best dissades väl rätt bra. läs tråden igen.

hehe, fan va gött de e med steffo, alla sitter å smågnäller på varann å sen e de inte nån som säger flaska om de på stranden. grin.gif
    tycker vi satsar på livesteffo i habo till helgen å spyr galla om alla andra märken innan vi tar ett gött slagsmål om saken!

• pjoter

Medlem
    30 maj, 2005 vid 15:19 som svar på: Young kiters

vad jag har hört så kan man få dom som straff för de okristliga handlingar man gör på fyllan.

Sida 259 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA