pjoter
Forumsvar skapade
-
neh du e extra snabb på näsh killen! när de va nån som dissade nya superduper besten så har jag inget minne av att du precis skyddade dom. istället hängde du å dissa best.
sådeså! -
vill också leka imorrn om det blåser lagom pung.
kan hela dan! woohooo! -
haha, mmm där e fan för jävligt! sen e det 100m djupt mellan stenarna också. å hajar som äter upp en så fort man ramlat! har för mig det är ett ozonhål där också så man brukar brinna upp ungefär var 3e timme.
-
nu börjar jag bli lite rädd. massa kusliga minimänniskor på bild överrallt!
-
veckan innan midsommar kommer jag upp till skredsvik så då hoppas jag att ni har reckat ut lite spots så man kan få testa bohusvindarna i draken!
hur tror ni det kan vara inne i saltkällan? blåser det ssv så blåser det ju rakt in där.
annars får man väl fixa nån följebåt å köra utanför lysekil eller nåt. -
hehe, dom e som sagt grymma!
om nån blir sugen så finns dom på skånehobby.
-
funkar de inte att lägga fötterna på linan och starta med röven mot båten? har jag för mig jag sett. rekommenderas inte om man planerar att åka naken dock.

-
haboljung som sagt.
ligger längs vägen mellan lomma och bjärred. camping på vänster sida efter jättepöl. funkar på sv-nv.näset som sagt, alltså skanör falsterbo. spottar från alla vindriktningar, inte klart med förbuds delar å sånt. häng med på konfen om detta.
lundåkra ligger på sydsidan av landskrona. ingen koll riktigt på vindar här. men typ so-sv tror jag.
klagshamn typ en mil söder om malmö. halvbra spot som funkar o-so-s-sv-v. känt inom vindsurfkretsar för sin feta bris! kan ibland öka grundvinden med bortåt 10m/s. kass vindsurfklubb håller till där som inte gillar kitare men de funkar oftast bra å köra där ändå.
lättast e att söka på namnet på spoten på eniro, funkar ofta rätt bra.
ha de å välkommen till skånes kitefyllda kust. -
trevliga svar du fått.. humm.
välkommen till staden iaf, som fred sa så kolla under spots.
ses säkert på vattnet när de blåser, här finns många fina spots!! -
fan va grymt!!!! 100 spänn på att det är våra kites som lockat till sig fågeln! tror vi kommer få se många sällsynta fåglar i sverige nu när det bara blir fler å fler drakar i luften.
-
NASA respect!
dom kan fan göra kites dom!! -
pjoter
Medlem28 maj, 2005 vid 07:43 som svar på: Nautrvård – Ordningföreskrifter om bl.a kitesurfinjo iofs. men kommer han fram när vi kör så kan han allt ser att det ligger kvar fåglar. annars är han inte mkt till fågelskådare, jag ser ofta fåglar då andra e ute å kör iaf. då jag själv kör e jag ju glasögonlös å ser inte ett skit.

-
pjoter
Medlem28 maj, 2005 vid 07:30 som svar på: Nautrvård – Ordningföreskrifter om bl.a kitesurfinfan varför va inte jag med då? e ju bara att ta upp den å peka på fåglarna som 100m bort ligger å äter i lugn å ro.