Forumsvar skapade

Sida 262 av 336
  • pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 12:01 som svar på: Ett nytt, ganska coolt, trix….

fet!!!
    har tränat på dne men de bryter så skönt i benet när den inte riktigt sitter så jag låter proffsen göra den!

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 11:10 som svar på: Bilder Klagshamn 050526

precis. men kl 20:00 va de inte lika gott längre. smile.gif

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 10:42 som svar på: Bilder Klagshamn 050526

de va inte varmt då klockan blev 8a å solen varit i moln en stund. smile.gif
    men jäklar va gott de va innan!! de va ljummet i vattnet å gott på land, hur underbart som helst!!

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 10:27 som svar på: Bilder Klagshamn 050526

robban vet jag inget om men ontop den äldre, alltså fadern som man kan få handla av ibland riggar iaf utanför ofta å verkar inte tycka om klagshamnsgubbarna nåt vidare vad jag har förstått.

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 05:30 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintress

vad kostar en multivan då o den e mkt dyrare än en b-klasse?

e de inte bättre å köpa en krocksäker småbil istället å sen en folkabuss typ 2 eller nåt? så har du iaf 100 000:- över att lägga på bensin, å har har grymt mkt mer status på stranden.

• pjoter

Medlem
    26 maj, 2005 vid 20:54 som svar på: Kite i morgon 050526?

mm, skumt idag men de blev lite åkning iaf. precis va man behövde för att inte bli helt tokig. trist med alla tappade drakar, tur de flesta verkade klara sig bra iaf!! (min gjorde det å det va ju ändå viktigast) smile.gif
    stackars andra.. inget kul å sätta draken, spec inte efter en sunkig session.

fan va fett! enligt klagshamnsmätaren så blåste de snitt runt 10m/s på kvällen å bortåt 13-14 i topparna, rätt fet man måste ha blitt då man knappt var lagom riggad med 17.

• pjoter

Medlem
    26 maj, 2005 vid 10:09 som svar på: Darn det Blauser!

sticker nog till klagshamn vid 5 tiden om de blåser. segt å åka till lundåkra för kvällssurf.

• pjoter

Medlem
    26 maj, 2005 vid 09:59 som svar på: KitePump.ide’ hoppas någon tillverkare utvecklar

du får ju lära dom att pumpa åt dig. e väl därför man skaffar barn?

• pjoter

Medlem
    25 maj, 2005 vid 23:41 som svar på: Kite i morgon 050526?

klagshamn funkar fint från ost till väst, över sydhållet då. brisar friskt där också. fördelen för oss i malmö är att det e under halva vägen till näset. sen är det platt oftast vilket e rätt gött!

kass att gå i och ur och uppläggningsplats med lite kvistar, tistlar å flintastenar som måste fixas innan det blir riktigt fint där till kite.

• pjoter

Medlem
    25 maj, 2005 vid 22:14 som svar på: Kite i morgon 050526?

haha, mmm, vem va de som fick vänta på nån i ett stilla tråkigt klagshamn. verkar inte blåst bättre innan.

Jag å kaiser började fila lite på en fin istigningramp å sånt i klagshamn. jag tycker vi ska ta å göra ordning utanför deras grind så vi kan va där å surfa ofta! e ju en go spot.

• pjoter

Medlem
    25 maj, 2005 vid 17:39 som svar på: Dr Dre tipsar.

du kan vare sig ha sunt förnuft eller läst nån fysik.
    självklart blir det trögare att styra.får rita en fin paintbild till dig då jag kommer hem.

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2005 vid 20:27 som svar på: Malmø heute! (tis)

mötte dig då jag va påväg hemmåt efter lite förbannande över vindgudarna å slöande på gräset. tror de va du iaf, svart saab, feta cabrinhabagen på taket?

dom gamla sketgubbarna där e inget att bry sig om. launcha bara utanför grinden så kan dom inget säga. såvitt jag vet så kan dom inte förbjuda oss att kita där. har kört flera ggr där och det är bara några få gringubbar som gnäller resten tycker det e helt ok att man e där å kör.
    mmm, dom harne vindmätare, men vettifan om jag vill skriva hur man hittar dit. surgubbarna lär väl göra den lösenordsskyddad då.
    http://www.lbws.com har iaf en vindmätare i lomma och sen finns drogden på http://www.dmi.dk och vägverkets vindmätare på bron mm.

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2005 vid 12:33 som svar på: Malmø heute! (tis)

tänkte sticka till klagshamn snart. om vindmätaren där stämmer så har brisen slått till precis! 9m/s.

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2005 vid 14:39 som svar på: –Battle —

gott med lite sån publicitet också.

mårten, hoppas de blir lite vind då så man kan komma upp å köra lite!

• pjoter

Medlem
    22 maj, 2005 vid 20:17 som svar på: Maricon idag (söndag)

ser ut å va en riktigt go spot!

Sida 262 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA