Forumsvar skapade

Sida 263 av 336
  • pjoter

Medlem
    22 maj, 2005 vid 19:37 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintress

245:a. så har du några hundra tusen över att lägga på surfgrejer, bensin, barn å fru-passning medans du är ute å surfar mm.

• pjoter

Medlem
    22 maj, 2005 vid 16:43 som svar på: –Battle —

om jag bara får tummen ur å orkar så ska jag redigera ihop en liten snutt av de lilla jag filmade på eventet. då kanske din sexiga lilla akt kommer med. wink.gif

• pjoter

Medlem
    22 maj, 2005 vid 16:39 som svar på: hel-helg på haga i juli

de får man nog nästan försöka planera in! hade vart riktigt gött!

• pjoter

Medlem
    22 maj, 2005 vid 12:50 som svar på: –Battle —

jättefin bild jue.. smile.gif

hehe, har en fin videosnutt på fia på datorn!

• pjoter

Medlem
    22 maj, 2005 vid 01:28 som svar på: en milstople mindre i mellby

hahahahaha!!! tänkte väl fan de att du inte skulle klara av att köra bilen hela vägen till skåne utan å krocka!!!

• pjoter

Medlem
    22 maj, 2005 vid 01:27 som svar på: Parkvägen idag! Lite bilder.

mmm, idag på tävlingen visade verkligen naish var bricketerna skulle stå!!!

• pjoter

Medlem
    22 maj, 2005 vid 01:24 som svar på: Sandvik

när ska ni lära er att kite e en kustsport? i inlandet ska man syssla med harvning å kanske tractorpulling eller nåt??

• pjoter

Medlem
    21 maj, 2005 vid 05:51 som svar på: ny kitefilm från rågelund…

gott!! fan snubben va lätt grym!!

fin sluttext. smile.gif

• pjoter

Medlem
    20 maj, 2005 vid 19:41 som svar på: Vågbräda

grin.gif grin.gif hahaha!! vackert! grin.gif grin.gif

• pjoter

Medlem
    20 maj, 2005 vid 19:37 som svar på: hur blir det imorrn?

såg lite liten ut dock. smile.gif

• pjoter

Medlem
    20 maj, 2005 vid 17:57 som svar på: hur blir det imorrn?

mmmm, fan vilken go kitedag idag! perfekt å gött tryck!! lite mkt folk ibland bara. landskrona får då fler besök av mig då de blåser syd.

• pjoter

Medlem
    20 maj, 2005 vid 17:53 som svar på: Min första dag som kajtörska 😀

uuuuhhhh! kusligt!

• pjoter

Medlem
    20 maj, 2005 vid 11:44 som svar på: WCL-medlemskap GRATIS! Da end of ornitologs.

låter skitbra!!! de e sånt som biter på både skådare och folk i allmänhet.

• pjoter

Medlem
    20 maj, 2005 vid 10:14 som svar på: WCL-medlemskap GRATIS! Da end of ornitologs.

hur går det med våra bevis för att vi inte stör fåglarna? vi anses fortfarande som ett gäng ungdomar som inte vet bättre och så kommer det fortsätta om vi inte plockar fram lite riktiga bevis. dom brinner för sitt fågelskåderi minst lika mkt som vi brinner för kiting och har kämpat för att få igenom beslut sen många av oss inte ens hade börjat skolan. det som funkar bäst är fortfarande bevis. även om det är dom som ska bevisa att vi verkligen stör så är det bättre vi ligger steget före och bevisar motsatsen. igen, finns det ingen som kan lite om fåglar här? en bild på en mås som trycker på ett rede bevisar inte direkt att vi inte stör. dels så e måsar inte helt skygga sen så trycker fåglar lääänge då dom skyddar nästa generation. fåglar som äter är grymt vakna för fiender alltså är det vid sånna tillfällen vi ska visa att dom inte bryr sig då vi kör i närheten.

• pjoter

Medlem
    20 maj, 2005 vid 09:05 som svar på: hur blir det imorrn?

efter den beskrivande bilden hittar jag utan problem! grin.gif

jag kommer dit om ett tag då.

patrik, e bara chopp å skit vär nere ju.

Sida 263 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA