pjoter
Forumsvar skapade
-
pjoter
Medlem22 maj, 2005 vid 19:37 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintress245:a. så har du några hundra tusen över att lägga på surfgrejer, bensin, barn å fru-passning medans du är ute å surfar mm.
-
de får man nog nästan försöka planera in! hade vart riktigt gött!
-
hahahahaha!!! tänkte väl fan de att du inte skulle klara av att köra bilen hela vägen till skåne utan å krocka!!!
-
mmm, idag på tävlingen visade verkligen naish var bricketerna skulle stå!!!
-
gott!! fan snubben va lätt grym!!
fin sluttext.

-
mmmm, fan vilken go kitedag idag! perfekt å gött tryck!! lite mkt folk ibland bara. landskrona får då fler besök av mig då de blåser syd.
-
låter skitbra!!! de e sånt som biter på både skådare och folk i allmänhet.
-
hur går det med våra bevis för att vi inte stör fåglarna? vi anses fortfarande som ett gäng ungdomar som inte vet bättre och så kommer det fortsätta om vi inte plockar fram lite riktiga bevis. dom brinner för sitt fågelskåderi minst lika mkt som vi brinner för kiting och har kämpat för att få igenom beslut sen många av oss inte ens hade börjat skolan. det som funkar bäst är fortfarande bevis. även om det är dom som ska bevisa att vi verkligen stör så är det bättre vi ligger steget före och bevisar motsatsen. igen, finns det ingen som kan lite om fåglar här? en bild på en mås som trycker på ett rede bevisar inte direkt att vi inte stör. dels så e måsar inte helt skygga sen så trycker fåglar lääänge då dom skyddar nästa generation. fåglar som äter är grymt vakna för fiender alltså är det vid sånna tillfällen vi ska visa att dom inte bryr sig då vi kör i närheten.
-
efter den beskrivande bilden hittar jag utan problem!

jag kommer dit om ett tag då.
patrik, e bara chopp å skit vär nere ju.