pjoter
Forumsvar skapade
-
fick min goa da på tippen idag så de blev en fin surfhelg ändå. riktigt gott tryck då de blåste på.
-
fan ingen som har en leash å låna ut?
-
grattis! hoppas du får en go surf-födelsedag!
-
tänk på att han e en inlandskitare. han kommer uppleva klagshamn som paradiset.
-
fan va de gott på tippen alltså??
-
ska inte du ut å surfa lina?
-
jag ska åka ner sen om ett tag. blir kanske om 1 h eller nåt. ringer dig sen när jag har mer koll. hare.
-
kom igen nu. du kan väl köra två dagar.
slipper du förbanna att du inte stack ut idag om de blir piss imorrn. -
har endel jag måste göra så vill helst inte åka ner om de inte verkar bli blåst.
hur e tippen på bris? verkar ju blåsa lite från norrhållet.
-
jag åker ner om de blåser å borde nog ha plats både åt en norrbagge å en karatekid.
-
förstår fortfarande inte hur det rent praktiskt ska förbjudas. vad är skillnaden mellan en kite och en leksaksdrake? eller en windsurfingbräda/jolle/segelbåt?
vi måste få in en definition i lagen på kite innan det kan förbjudas. annars får dom förbjuda segelbåtar å då har vi riktigt bra uppbackning. kanske skulle skriva lite till segeltidningar? är ju faktiskt en segelsport. -
alltså köper man inte nytt alltid.

lägg dom pengarna på att ta ledigt från jobbet å kör istället. blir du säkert mycket grymmare av än att ha senaste hypade kiten.
-
den här draken e jäkligt billig men kollar man köp å sälj så ligger 04 på typ 5000:- å 03 på 3500. beror såklart på storlek mm men de tycker jag e helt rimliga priser. sen e de ju som allt annat. vill man få sålt nåt fort får man krypa med priset.
de e därför man aldrig ska sälja grejer, de e inte värt de. datorer, stereogrejer, rc grejer mm, finns ingen anledning att sälja. -
tycker begpriserna håller en rätt lagom nivå. kolla på andra grejer som utvecklas som kite med nya bättre modeller varje år. finns ingen anledning att köpa en beg för 6000:- när du får en ny för 9000:- som är bättre på det mesta.