Forumsvar skapade

Sida 266 av 336
  • pjoter

Medlem
    15 maj, 2005 vid 16:54 som svar på: fALSTERBRO/Ljunghusen lørdag !!!

fick min goa da på tippen idag så de blev en fin surfhelg ändå. riktigt gott tryck då de blåste på.

• pjoter

Medlem
    15 maj, 2005 vid 07:25 som svar på: Tippen ida.. snart!!

fan ingen som har en leash å låna ut?

• pjoter

Medlem
    15 maj, 2005 vid 07:25 som svar på: Mariconsurf , söndag

grattis! hoppas du får en go surf-födelsedag!

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2005 vid 21:44 som svar på: surf i malmö

tänk på att han e en inlandskitare. han kommer uppleva klagshamn som paradiset.

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2005 vid 21:42 som svar på: fALSTERBRO/Ljunghusen lørdag !!!

fan va de gott på tippen alltså??

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2005 vid 13:09 som svar på: Mystic Aviator Black Widow Seat Ladies 2005 ???

ska inte du ut å surfa lina?

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2005 vid 11:54 som svar på: fALSTERBRO/Ljunghusen lørdag !!!

jag ska åka ner sen om ett tag. blir kanske om 1 h eller nåt. ringer dig sen när jag har mer koll. hare.

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2005 vid 09:47 som svar på: fALSTERBRO/Ljunghusen lørdag !!!

kom igen nu. du kan väl köra två dagar.
    slipper du förbanna att du inte stack ut idag om de blir piss imorrn.

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2005 vid 08:28 som svar på: fALSTERBRO/Ljunghusen lørdag !!!

har endel jag måste göra så vill helst inte åka ner om de inte verkar bli blåst.

hur e tippen på bris? verkar ju blåsa lite från norrhållet.

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2005 vid 23:10 som svar på: fALSTERBRO/Ljunghusen lørdag !!!

jag åker ner om de blåser å borde nog ha plats både åt en norrbagge å en karatekid.

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2005 vid 16:16 som svar på: kroken!

mmm, är det en sån med snabbspänne typ snowboard, inlines så får du ha en annan. har tappat drake pga en sån, ren tur att det inte var nån downwind.

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2005 vid 14:07 som svar på: Fågelpanik även i Halland…

förstår fortfarande inte hur det rent praktiskt ska förbjudas. vad är skillnaden mellan en kite och en leksaksdrake? eller en windsurfingbräda/jolle/segelbåt?
    vi måste få in en definition i lagen på kite innan det kan förbjudas. annars får dom förbjuda segelbåtar å då har vi riktigt bra uppbackning. kanske skulle skriva lite till segeltidningar? är ju faktiskt en segelsport.

• pjoter

Medlem
    11 maj, 2005 vid 22:08 som svar på: Kolla här om ni vill!

alltså köper man inte nytt alltid. smile.gif

lägg dom pengarna på att ta ledigt från jobbet å kör istället. blir du säkert mycket grymmare av än att ha senaste hypade kiten.

• pjoter

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:55 som svar på: Kolla här om ni vill!

den här draken e jäkligt billig men kollar man köp å sälj så ligger 04 på typ 5000:- å 03 på 3500. beror såklart på storlek mm men de tycker jag e helt rimliga priser. sen e de ju som allt annat. vill man få sålt nåt fort får man krypa med priset.
    de e därför man aldrig ska sälja grejer, de e inte värt de. datorer, stereogrejer, rc grejer mm, finns ingen anledning att sälja.

• pjoter

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:35 som svar på: Kolla här om ni vill!

tycker begpriserna håller en rätt lagom nivå. kolla på andra grejer som utvecklas som kite med nya bättre modeller varje år. finns ingen anledning att köpa en beg för 6000:- när du får en ny för 9000:- som är bättre på det mesta.

Sida 266 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA