pjoter
Forumsvar skapade
-
en foil med stängda celler e väl bättre för snö än en lei då de blåser lite. en lei e ju kass på att börja flyga då de blåser dåligt.
-
hahaha! de e bra å börja i tid!
-
ser ju jäkligt illa ut tyvärr.
men man kan ju hoppas! rejält sugen e man!! -
får ha en sån pony som man kan fylla från sin stora flaska. så kan man iaf fylla en del gånger innan trycket blir för dåligt.
fan du fyller väl gratis? du e den siste som sak klaga på att du behöver fylla.

-
e de inte bättre med en fet foil om du ska ha då de blåser illa?
-
va mycke kite kan e ponybottle räcka till tro?
-
ni har väl composit 324:or på jobbet va? lätta å fina att ta med sig. släpa med sig en stål 12a e ju jobbigare än å pumpa.

-
hahaha.. du har för mkt fritid.

-
uppe i över 9 nu.
jag tarå åker dit om ett tag. -
sugen på att köra men de ser ju inte helt bra ut med vinden.

-
nu syftade jag på att köpa rc-grejor. de blir lika dyrt som en näsh. sån du tänkte på borde bli billig å bra.
mina päron har köpt en sån liten kompressor grej, med starthjälpsfunktion å sånt. typ nödkit å ha i bilen. hittade de nånstans för 200:- nkr. då hade de vart värt lätt.
-
fast de här materialet va väl inte fett direkt. e väl de som e grejen? hohoho, tänk va skoj med lite ordvitsighet såhär på kvällen.

-
finns batteri i mc storlek som är slutna. ett vanligt öppet syrabatteri e annars bra å ha i kiteväskan om man vill lätta draken lite.
mm, skruvdragargrejer borde funka fint. annars har man hela rc-branchen med riktigt bra grejer. lipo batterier e fina till sånna här grejer, finns bra snåla motorer å sånt där också. men då e man uppe i samma pengar som att köpa en näsh. -
hehe, de e ju att pumpa som e de jobbigaste. surfa e bara gött.
men känns ändå som man köper rätt många grejer innan man lägger pengar på en elpump. man har väl vänner som fixar sånt. -
jag sticker till habo om en liten stund. måste äta lite å sen lämna grejer till baiser bara. hans söta blommiga kjol å sånt.
0708 22 77 50 om nån vil ha en prognos lite senare.