pjoter
Forumsvar skapade
-
enligt lbws ja. men hade hellrefått info från nån som är där. den där mätaren vet jag inte om jag litar helt på. den e ju knäpp lite då å då.
-
nån i habo man kan ringa för lite väderinfo?
-
de har du jäkligt rätt i!
päron som kommer framåt kvällen bara så man får åka därifrån redan vid 4 tiden. hinner inte bli så mkt grill å relax då.
-
humm, fan de e inte lätt om man ska åka till habo eller till näset.
-
det var just där som mc batteriet kom in i bilden. orkar inte kolla på nån film men känns inte som en med midre batterikapacitet klarar av att pumpa upp så många kites, å sen så lär den väl gå jäkligt sakta.
ludde, för att de e trist att pumpa å sen gör de inte så mkt om den tar rätt så lång tid. kan man bara lägga den å låta den pumpas så kan man byta om å lägga ut bom å grejer under tiden.
-
lägg dig nu patrik! så du orkar med morgondagen om de råkar blåsa lite! annars e de mountainboard på spillepengen som gäller.
-
förstår ändå inte vad pengarna e bra till? 1700?????? eller va de nu va. e iofs småberusad men tror att vilken idiot som helst kan bygga ihop en av en vanlig 12v kompressor å ett mc batteri?? e ju inget tekniskt underverk precis!
-
då ser dom ut som EH alltså?

-
dom kommer väl samlas i habo istället.
kan dom ligga med kikare å spana på när vi byter om. -
tror leash kan va rätt gott om man kör djupt så man slipper dragga efter skiten.
va väl en rejäl bunt som tappade sina brädor förra året.
borde inte va så svårt att fixa så den inte kommer flygande i tokfart. har man resår som de inte e en helvetes fart i å sen rätt lång lina så borde de gå fint.
men kör man med hälremmar så tappar man sällan brädan. sen får man ha en bra färg på den så den syns. inte som min som e camofärgad i vattnet. -
sett en sån i nåt reklamutskick häromdagen men komemr inte ihåg var de va från. tror inte den skulle funka dock då batteriet i den säkert skulle ta slut innan kiten va halvpumpad.
tror mer på en sån kopplad till bilen. har man bara några meter bra kabel så så kan man pumpa på många platser här nere iaf.