pjoter
Forumsvar skapade
-
vi lämnar inte tippen om dom inte har klara bevis för att vi stör. det är dom som ska bevisa vår skuld till att dom inte sett någon naken enkelträdskvätta.
på tippen ligger det dels en massa båtar, ett rc-flygfält, en crossbana, rc-bilbana och där håller mängder av hästar till. vi är där några enstaka dagar på året då det blåser lagom mycket ostligt. chansen är ganska stor att vi inte är dom som stör djurlivet mest. -
haha, de här komemr bli ännu en meningsfull tråd.

innan du bombarderas med säljannonser å sponsrade åkares topptips om de egna märket så hinner jag kanske säga att du ska köpa den du får bästa dealen på och som du tycker e snygg! inget märke e så mkt bättre än nåt annat, bara vad man vant sig vid att köra med.
-
tyckern han verkar helskön. lite knepiga åsikter men han vågar iaf säga de.
bästa svaret man läst i en sån spalt. -
pjoter
Medlem27 april, 2005 vid 19:12 som svar på: Kite semester i sverige… tips på camping ställenhabo ljung. bor på campingen där vi kitar.
skåneland alltså. -
Svar till:
Paret påpekade oxå att jag var alldeles för tjock för att befatta mig med hp träning.
[/ QUOTE ]
hahaha, är vad vi som följt dina framsteg från första gången du pumpade upp din 18 på näset tänkt hela tiden.

-
börjar min resa mot los näsos om 5 min.