pjoter
Forumsvar skapade
-
då e de din.
förlåt att jag inte sagt de tidigare men lyckats glömma bort den helt. ska du ut i helgen?
-
jag tar å gör ett försök jag. åker om typ 15 min. ska ju blåsa mer, drogden å vv börjar visa på uppgång nu.
ses där väl? -
mmm, om de börjar blåsa snart så.
-
banta rejält, limma ihop dragkedjan å kryp in genom halstätningen. billigt, med minskade matkostnaden så kanske du har råd med en kite till.
-
dragkedja e nog de enda på en torris man helst bör lämna bort. resten e enkelt men den e så jäkla känslig. som patrik sa, viker man den bara lite för hårt eller låter den få smällar under transporter mm så går den sönder. dragkedjan ska va öppen vid förvaring då den tål att böjas mer än då den e stängd.
-
nä de klart. då e jag med.
-
sätter man hp leashen till bromsen så snurrar den väl upp sig som vilken vanlig leash som helst då man snurrar? e väl nåt som fs tagit bort? eller har jag fattat helt fel?
-
japp. lomma, eller habo ljung är det vi kör i. ligger några km norr om lomma. funkar på sv-nv. resten vindriktningar är näset att föredra.
-
e sugen på att sticka dit nu.
-
tror inte han vill ha slingshot. läs den näst sista meningen i hans inlägg.

-
tippen e ju skitgott! inte grundare än habo och det är ett av dom få ställen som funkar på ost-vindar.
-
men vem vill bo i inlandet egentligen? 😛
e väl bara för folk som inte hittat bostad på kusten.
-
blir inte de hårt å hålla en 15 tills man kan köra 9? e ju 6m2 mellan, låter rätt mkt.