Forumsvar skapade

Sida 279 av 336
  • pjoter

Medlem
    3 april, 2005 vid 09:54 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

kan funka. vet inte hur brisen blir där riktigt bara då det ju blåser frånlands, borde inte brisen motverka vinden?

kanske tar den vägen på vägen ner å kollar lite. synd surgubbarna håller till där bara å gnäller.

• pjoter

Medlem
    3 april, 2005 vid 08:16 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

hur ser de ut där nere?
    blåser ju 7 på drogden och de kanske blir lite förstärkning av lite bris på em.
    ska ner till näset senare idag å njuta av vädret lite å plockar med mig grejerna. ska ni ut nåt?

• pjoter

Medlem
    1 april, 2005 vid 20:19 som svar på: vafan Patrikol!!!

vi som e lite tuffare säger att patrik e en skit inloggade å åker sen på stryk på stranden. smirk.gif

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2005 vid 18:59 som svar på: 5:e lina vs recon

ok. vem e du å hur mkt har du kört då? inte helt förtroendeingivande när du är anonym å inte motiverar.

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2005 vid 15:26 som svar på: Hur tar ni sådana där sekvensbilder…

men hur många sekvensbilder ser man som e tagna på jättenära håll. å hur många e sen tagna med väldigt litet skärpedjup?
    håller fast vid att de inte spelar så grymt stor roll. inte tillräckligt för att lägga ut nästan 3 ggr så mkt för en kamera som kan de iaf.

• pjoter

Medlem
    31 mars, 2005 vid 15:22 som svar på: Venezuela 2005

jag orkar också.

• pjoter

Medlem
    30 mars, 2005 vid 22:20 som svar på: Hur tar ni sådana där sekvensbilder…

spelar de så stor roll om fokus ändrar sig vid sekvensbilder?
    Dom flesta bilder man ser så ligger motivet vid sekvensen på ungefär samma avstånd från kameran vilket ju inte gör att det spelar nån större roll.

• pjoter

Medlem
    30 mars, 2005 vid 21:45 som svar på: näset, skanör-falsterbo

e det inte 15 mars eller 15 april till 15 nånting på hösten?
    samma som man inte får släppa hundar å så pga att många djur bygger fler djur.

• pjoter

Medlem
    29 mars, 2005 vid 20:55 som svar på: Svar till Fågelskådarna och Länsstyrelsen

låter som en kanonide!
    kanske trycka upp den å sätta på vanliga kiteställen t ex tippen. e nog inte många utomstående som vet att det e fågelskyddsområde norr om tippen t ex. jag hade ingen aning om de å har ändå kört där rätt många ggr nu.
    en annan ide vore att försöka lägga upp lite kiteinfo på vellinges hemsida, kommunen borde vilja ha den reklamen å där kan man också lägga upp dessa rekommendationer. om vi kluddar ihop de med den kartan fågelskådarna gav osså fixar en liten diskussion så visar vi ju att vi är mkt ansvarstagande utan lagar. då blir det nog lugnare när folk gör fel också. vi har ju gjort vad vi kunnat kan vi visa på.

• pjoter

Medlem
    28 mars, 2005 vid 20:45 som svar på: En redig tysk!

sicken idiot.

• pjoter

Medlem
    28 mars, 2005 vid 14:48 som svar på: Egypten på torsdag

kite å ett glatt humör.

• pjoter

Medlem
    28 mars, 2005 vid 11:09 som svar på: ATB/KGB/Rekreational tider

gött! måste testa å köra lite.

varför kör så många med handtag? kan förstå att det är bra till buggy men annars e de väl bara bökigt?

• pjoter

Medlem
    27 mars, 2005 vid 20:27 som svar på: surfmusik!

ett par vattentätade gamla sonylurar. med vanlig båge över huvudet. smältlim å ballonger har fixat dom smile.gif
    mkt av basen försvinner med ballongen men man hör lite mysko med vatten i öronen så de gör inte så mkt. tongue.gif sen e de fortfarande bättre än inget. smile.gif
    testade med pluggar men dom for bara ur, kanske koss pluggen som ser ut som en öronpropp skulle funka annars.

• pjoter

Medlem
    27 mars, 2005 vid 19:42 som svar på: Tippensession bilder

goa bilder!
    vi fick oss en grym session framåt kvällen också! mojnade lite så de gick att gå ut med 12-13. helt underbar dag idag med! kommer ha fet träningsvärk imorgon iaf.

sam fotade så jag hoppas på lite bilder senare.

• pjoter

Medlem
    26 mars, 2005 vid 22:10 som svar på: Skånekite – Söndag

Jodå, efter en rejäl promenad i vadarstövlarna som jag lämpligt nog tog med mig så låg den i strandkanten å guppade så fint. smile.gif drog på mig skavsår bara. frown.gif

Tom. hittade den som sagt men jag testar gärna en av dina nya brädor imorrn om jag inte har träningsvärk så jag stupar.

vadarstövlarna åker förresten med imorrn med om nån trevlig prick skulle vilja fota lite i vattnet.

Sida 279 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA