pjoter
Forumsvar skapade
-
jag e på. fast lite senare skulle jag tro.
-
peter å sig själv åker till tippen senare nångång.
strålande dag wooohoo!!

-
pjoter
Medlem25 mars, 2005 vid 17:05 som svar på: Vad tror ni om prognosen imorgon. Verkar osäkert?det kan nog vara lagom vind. lite mkt kanske. beror på hur färsking du är och hur bra prognoserna stämmer.
kör själv 13 å hoppas på lagom vind!
-
pjoter
Medlem25 mars, 2005 vid 16:41 som svar på: Vad tror ni om prognosen imorgon. Verkar osäkert?perfekt! då tycker jag vi säger tippen!
skönt med platt å att bottna. fina riggytor också.vilken tid ungefär?
-
e de inte våren brisen e som bäst? sen när solen börjar värma upp landet ordentligt. innan vattnet fått nån temp.
-
pjoter
Medlem25 mars, 2005 vid 16:23 som svar på: Vad tror ni om prognosen imorgon. Verkar osäkert?de ser väl alldeles perfekt ut med vind nere på näset.?
iaf dmi, windguru å smhi.
jag satsar på näset imorrn. helst tippen om fler vill dit. -
mmm, gött! snart e brisen här!!!
jepp var och när blir de för folk imorrn?
skitsugen!! -
utan att göra reklam vilket de ju blir nu så e nog kaisers bräda precis lagom till dig skulle jag tro.
Tablasarna ska iaf va riktigt fina! hade man bara haft penningar så hade de blitt en sån direkt! bra support också om nåt strular.
ska du köpa en ny så kan chrille hjälpa dig med storlek å sånt. -
det är ett kanonsystem så man slipper springa runt med pumpen å fylla varenda strut. dom har ett bläckfisksystem istället så när du pumpar LE så fylls även strutarna. sen sitter det små plastklämmor på slangarna mellan LE och strutarna som du spänner åt så inte luften kan vandra mellan vid ev läcka.
läs mer på http://www.slingshot.se -
måste man inte ha massa vind för att ens få upp en sån liten? vikten/m2 borde ju bli rätt hög. ska man ha nåt att leka med när man redan kan surfa så e det ju bättre med en foil man kan leka med i några m/s när de blåser för lite för att surfa riktigt.
-
ser gott ut!

-
Svar till:
Frågan är ligger isen kvar i viken eller går det att köra på tippen om det blåser osltligt i helgen?
[/ QUOTE ]
svaret hell yeah! är inte helt tråkigt på en fråga som denna. hell yeah is eller hell yeah körbart?
jag kommer köra på näset om de blåser bra. sen får man väl se om de blir vågor eller platt. lockar mer med platt tror jag, skönt att slippa dragga.
-
känns enklare med en fin knapp än att högerklicka å greja. heja enkelhet!