Forumsvar skapade

Sida 280 av 336
  • pjoter

Medlem
    26 mars, 2005 vid 19:11 som svar på: Skånekite – Söndag

jag e på. fast lite senare skulle jag tro.

• pjoter

Medlem
    26 mars, 2005 vid 09:07 som svar på: Skånekite – Lördag

peter å sig själv åker till tippen senare nångång.

strålande dag wooohoo!! smile.gif

• pjoter

Medlem
    25 mars, 2005 vid 17:05 som svar på: Vad tror ni om prognosen imorgon. Verkar osäkert?

det kan nog vara lagom vind. lite mkt kanske. beror på hur färsking du är och hur bra prognoserna stämmer.
    kör själv 13 å hoppas på lagom vind! smile.gif

• pjoter

Medlem
    25 mars, 2005 vid 16:41 som svar på: Vad tror ni om prognosen imorgon. Verkar osäkert?

perfekt! då tycker jag vi säger tippen! smile.gif skönt med platt å att bottna. fina riggytor också.

vilken tid ungefär?

• pjoter

Medlem
    25 mars, 2005 vid 16:39 som svar på: Stellan & comp.

e de inte våren brisen e som bäst? sen när solen börjar värma upp landet ordentligt. innan vattnet fått nån temp.

• pjoter

Medlem
    25 mars, 2005 vid 16:23 som svar på: Vad tror ni om prognosen imorgon. Verkar osäkert?

de ser väl alldeles perfekt ut med vind nere på näset.?
    iaf dmi, windguru å smhi.
    jag satsar på näset imorrn. helst tippen om fler vill dit.

• pjoter

Medlem
    25 mars, 2005 vid 16:16 som svar på: Stellan & comp.

mmm, gött! snart e brisen här!!!
    jepp var och när blir de för folk imorrn?
    skitsugen!!

• pjoter

Medlem
    25 mars, 2005 vid 11:53 som svar på: Bräda ?

utan att göra reklam vilket de ju blir nu så e nog kaisers bräda precis lagom till dig skulle jag tro.
    Tablasarna ska iaf va riktigt fina! hade man bara haft penningar så hade de blitt en sån direkt! bra support också om nåt strular.
    ska du köpa en ny så kan chrille hjälpa dig med storlek å sånt.

• pjoter

Medlem
    25 mars, 2005 vid 11:48 som svar på: Fuel 2004

de har du rätt i.. tur jag alltid glömmer stänga dom. smile.gif

• pjoter

Medlem
    25 mars, 2005 vid 09:47 som svar på: Fuel 2004

det är ett kanonsystem så man slipper springa runt med pumpen å fylla varenda strut. dom har ett bläckfisksystem istället så när du pumpar LE så fylls även strutarna. sen sitter det små plastklämmor på slangarna mellan LE och strutarna som du spänner åt så inte luften kan vandra mellan vid ev läcka.
    läs mer på http://www.slingshot.se

• pjoter

Medlem
    25 mars, 2005 vid 09:45 som svar på: Mikro kite.. 😉

måste man inte ha massa vind för att ens få upp en sån liten? vikten/m2 borde ju bli rätt hög. ska man ha nåt att leka med när man redan kan surfa så e det ju bättre med en foil man kan leka med i några m/s när de blåser för lite för att surfa riktigt.

• pjoter

Medlem
    24 mars, 2005 vid 20:00 som svar på: Secret roaster spot Linköping i måndags

ser gott ut! smile.gif

• pjoter

Medlem
    24 mars, 2005 vid 19:12 som svar på: Världens kanske drygaste apa

grin.gif

hård apa! grin.gif

• pjoter

Medlem
    23 mars, 2005 vid 18:43 som svar på: Är det isfritt på tippen?

Svar till:

Frågan är ligger isen kvar i viken eller går det att köra på tippen om det blåser osltligt i helgen?

[/ QUOTE ]

svaret hell yeah! är inte helt tråkigt på en fråga som denna. hell yeah is eller hell yeah körbart?

jag kommer köra på näset om de blåser bra. sen får man väl se om de blir vågor eller platt. lockar mer med platt tror jag, skönt att slippa dragga.

• pjoter

Medlem
    23 mars, 2005 vid 18:38 som svar på: Ladda film från ftp:n

känns enklare med en fin knapp än att högerklicka å greja. heja enkelhet!

Sida 280 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA