Forumsvar skapade

Sida 281 av 336
  • pjoter

Medlem
    23 mars, 2005 vid 08:01 som svar på: Kite storlek?

jepp de e pondus.
    därför folk inte kör fooil, dom e på tok för effektiva. ingen manlighet där inte.

• pjoter

Medlem
    22 mars, 2005 vid 20:02 som svar på: Habo – Lördagen 26 Mars – Vårpremiär!

några som e på att åka till sydsidan eller österlen om de inte funkar här? ser ju ut å va ostligt, vilken styrka de nu blir.

• pjoter

Medlem
    22 mars, 2005 vid 19:58 som svar på: Annonsera på häftet.se

haha, bäste sidan jue!

funka ju inte. frown.gif

• pjoter

Medlem
    22 mars, 2005 vid 17:58 som svar på: Kite storlek?

precis han heter ju inte den fede utan anledning…. tongue.gif

• pjoter

Medlem
    22 mars, 2005 vid 17:35 som svar på: vad kör ni för bil??

Svar till:

Vitaran e GRYM, jag hade en sån förut… bättre terrängbil finns inte.. .. dessuton e den assnygg.

[/ QUOTE ]
    Tycker nog en Defender e rätt mkt fetare! Fler idolbilder på Backes bil här inne tack.

• pjoter

Medlem
    22 mars, 2005 vid 13:59 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

patrik!
    eftersom jag gissar att matthias inte har rätt i att du bara skämtar så får du ta å chilla ner!!
    jag har vart här lika mkt som dig över vintern (jepp otroligt tråkigt liv) och du har börjat överreagera mer och mer. ta de lugnt! efter allt det tjatet om du var lämplig som moderator eller inte så har du reagerat mer å mer på mindre och mindre saker. chilla!!! annars kommer ingen orka säga nåt här snart för att dom måste förklara sig i timmar efteråt. Du behöver ut på vattnet mannen!

peace and out!
    pjott.

• pjoter

Medlem
    22 mars, 2005 vid 13:12 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

haha… grin.gif

• pjoter

Medlem
    22 mars, 2005 vid 12:26 som svar på: Köp&sälj

men om man nu tar och gör vissa förändringar på den vi har nu (som malmsten sa), så kanske den funkar bättre än förra.
    tycker helt klart att det ska vara kvar så att den annonsen som kom in senast ska va överstå. så man slipper alla *upp*.

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 22:06 som svar på: Köp&sälj

å skulle nu nån vilja sitta å kolla på serverstatistik (kanske du vill) som låter som nåt av det tristaste en människa kan göra, i klass med bingolotto, så e de säkert bra. men då får ju personen tänka på att kolla på aktiviteten för 1v sen å inte nu när det e diskussion om köpåsälj.
    e det nån diskussion om detta på w-surfkonfen?
    kompisen som letar w-surfutrustning va förundrad över att de nästan bara e nya grejer som säljs här. har det alltid varit så eller har det kanske blivit ett annonsfall på den delen också här?

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 19:41 som svar på: Köp&sälj

nu har inte jag läst så mkt på w-surf hur de såg ut innan men tycker de inte dröser in annonser där heller direkt. va de inte fler annonser där innan alltså? finns ju ändå en massa windsurfare som väl borde byta grejer.

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 18:18 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

han menade väl att inte han själv heller hade nån koll? smile.gif

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 18:17 som svar på: Dags att börja använda hjälm…

å tusan..
    nu e de nog inget prob för egen del då jag har en skyddande hårsvall som täcker mina öron men dumt att rekommendera då kanske.

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 18:15 som svar på: Köp&sälj

Innan kom det in några annons per dag å oftast fler. nu e de inte i närheten av det. antingen har folk mindre begagnat att sälja nu eller så orkar folk inte lägga in annonser. jag tycker de gamla va bättre men de kan mkt väl va att folk i allmänhet (inklusive jag själv) e motsträviga mot förändringar och bara inte orkat lära sig den nya än. jag har kollat rätt mkt nu de sista å tycker de nya börjar bli bättre å bättre. men kanske modda de lite, lägga in så man kan se om det kommit nytt tex.

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 18:01 som svar på: Dags att börja använda hjälm…

kan man lyckas med det? har nog aldrig hört nån krascha trumhinnorna genom att slå i vatten. rent teoretiskt så men på riktigt??

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 14:30 som svar på: Dags att börja använda hjälm…

säkert en pro-tech eller liknande i sånna fall e de en jag kör med. den funkar bra för mig iaf.

Sida 281 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA