Forumsvar skapade

Sida 282 av 336
  • pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 13:25 som svar på: sökes Mountainboard ….

claes ohlson lådbilskit, skateboardtruckar, träbräda av nåt slag å sen e de bara att sätta igång att bygga. blir ca 500:-. frågan e bara hur länge dom truckarna kommer hålla. får nog moddas rejält skulle jag tro.
    ska iaf bygga en sån till sommaren hade jag tänkt.

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 13:21 som svar på: Bråviken?

att ni inte flyttar ner hit istället. långgrunt, sand, jämn vind stora ytor att rigga på.
    fast de kanske inte e nån sport då? smile.gif

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 12:53 som svar på: Köp&sälj

haha, fan matthias, patrik bengan mfl håller med varandra. vad är det här för nåt konstigt egentligen?

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 12:48 som svar på: Svetsa latexstrumpor på torrdräkt

jag har limmat dykdräkter (skalmodell som pyron) med vanligt simpelt kontaktlim å det har då funkat länge för mig å mina vänner. e vad dom rekommenderade på dyk å brandservice i växjö då vi skulle göra de första gången. just för att deras superlim e så mycket dyrare kan man lika gänra ha kontaktlim. ska vara lättare att få bort när det är dags för nästa byte också.

så svårt e det inte at göra själv. pyron va jobbigt tillverkad men har man bara nåt i rätt storlek som spänner ut inifrån så är det inga problem. sen e det som vanligt när man kontaktlimmar, man ska gärna banka med ex gummiklubba på fogen för att den ska sätta sig ordentligt.
    kollade snabbt på dykarna.nu också å där va det fler som kört med vanligt kontaktlim med gott resultat så jag tror nog inte jag e helt ute å cyklar.

Köp speciallim om du vill, är säkert lite bättre då det e anpassat till just detta men eftersom det e mycket dyrare så tänkte jag bara ge ett råd på att det här också funkar.

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 09:16 som svar på: Svetsa latexstrumpor på torrdräkt

klubb 6 här på hörnet säljer massa mysiga saker i latex. grin.gif

kontaktlim är lättast att använda för at sätta på muddar på torrdräkter med. lite bökigare med dom där pyro bara. kaisers va ju sydd å grejer också. frown.gif

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 09:14 som svar på: Våtdräkt nu + Sko & handsktips?

haha. tyckte också det lät lite väl billigt!
    men jag kan sälja mina gamla våthandskar för 100:- massa sköna ventilationshål.

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 09:11 som svar på: Habo – Lördagen 26 Mars – Vårpremiär!

ja med!!
    hoppas på sol värme vind å såna där små små ostar. smile.gif

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2005 vid 18:43 som svar på: Våtdräkt nu + Sko & handsktips?

huva klarar man sig utan. skaffa dreads bara. isolerar kalas! sen en hjläm som håller håer på plats så e du varm som en pingvin.

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2005 vid 17:59 som svar på: Våtdräkt nu + Sko & handsktips?

jepp maui magics torrhandskar va sköna! har precis köt å använt dom 2 gånger. riktigt gott å komma upp utan å va helt sönderfrusen om händerna. men torra va dom inte tillsammans med våtdräkt. inte för mig iaf.

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2005 vid 16:10 som svar på: Våtdräkt nu + Sko & handsktips?

de överlever du allt. men du kanske inte pallar med mer än 1h i vattnet med måttliga frysskador.

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2005 vid 15:27 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

han har fler alias än stephen king å stålmannen tillsammans.

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2005 vid 11:30 som svar på: Cardboards – Fetaste grafiken evör

grin.gif

• pjoter

Medlem
    18 mars, 2005 vid 11:56 som svar på: Ny lågå!

tycker de e ganska likt! smile.gif

finns dom fortfarande alltså? har man inte sett mkt kläder från dom senaste 10 åren.

• pjoter

Medlem
    18 mars, 2005 vid 11:55 som svar på: Snowboard på vattnet on the Rox

kom ner till habo å testa. här bottnar du så långt du kan se.

• pjoter

Medlem
    17 mars, 2005 vid 19:19 som svar på: Ny lågå!

borlänge har jag hört ska va sveriges bästa stad.

Sida 282 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA