Forumsvar skapade

Sida 295 av 336
  • pjoter

Medlem
    18 januari, 2005 vid 21:23 som svar på: Bräda? Nybörjare

kanske kanske.. har inga pengar för tillfället så jag vet inte om jag ska testa å bygga en eller vänta lite å köpa nåt.

• pjoter

Medlem
    18 januari, 2005 vid 19:58 som svar på: Bräda? Nybörjare

Ingen aning va en sån kan kosta men du kan få min picklefork 151 för 1500:-. den e ok som nybörjarbräda då den inte e så dyr å tål en massa stryk. har funkat för mig å köra på sen i somras. Större än den ser jag ingen anledning att skaffa om man inte bara behöver en lättvinds.
    Blåser det på lite mer så släpper en stor bräda å kasar på vattnet om man inte har fetingfenor.

Jag håller nog inte helt med om att det är bra med en dyr bräda som första. Den får mkt stryk då man tappar den, slår i den lite överallt å allmänt klantar sig som nybörjare.
    Då tycker jag att det är bättre med en lite hållbarare sak som inte kostar så mkt. (iofs rätt partisk nu då jag vill sälja min grin.gif )

• pjoter

Medlem
    18 januari, 2005 vid 17:04 som svar på: Cabrinha VS Naish

brukar cabrinha gå sönder?? jag har fått känslan att dom håller precis lika bra/dåligt som andra nyare grejer.

• pjoter

Medlem
    18 januari, 2005 vid 07:23 som svar på: Billigaste golfbagen?

haha, de e inte illa å ha vägarna förbi tomellila nångång i veckan iaf.

• pjoter

Medlem
    18 januari, 2005 vid 07:20 som svar på: Cabrinha VS Naish

Men det e ju för att du e som walle så fint uttryckte de, FET . grin.gif wink.gif tongue.gif

Neh men vafan, va den bara 1v? trodde de va en av dina gamla linor som gav upp.. fifan va sunkigt!

• pjoter

Medlem
    17 januari, 2005 vid 22:47 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

haha.. jo de va kanske de för på land va de då fan inte varmt!! satt i 10 min med kameran å frös utav helvete.
    får väl hoppas de blev några bilder. jag hängde inte hundra med på kameran, jag kör ju med system helt utan sånna där lyxiga elpinaler.

• pjoter

Medlem
    17 januari, 2005 vid 14:26 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

hoppas ni hade de fortsatt gött!! va jävligt sugen men fifan va kallt det va!!! känns rätt gött å sitta här i värmen istället å steffo-surfa.

• pjoter

Medlem
    17 januari, 2005 vid 14:25 som svar på: LaholmsTidning 12-01-05

så har vi ju redan gjort en namnlista till näset. vet inte riktigt vad det var för rubrik på den om vi kan ha den till detta med eller om nån (kommer inte ihåg vem) kan göra en likadan till detta, eller hela sverige.

• pjoter

Medlem
    16 januari, 2005 vid 22:41 som svar på: Billigaste golfbagen?

kläder? speedo badbrallorna kan du väl ha på dig under??

• pjoter

Medlem
    16 januari, 2005 vid 22:38 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

Fan de lät som en go dag idag.. jävla bakfylla.
    Jag kan nog köra imorrn tror jag, om jag kommer i säng nångång inatt. ringer kanske dig kaiser om jag inte kommer in här.

• pjoter

Medlem
    15 januari, 2005 vid 16:15 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

du ska väl köra torrt. klart de inte e nårra prob då.

• pjoter

Medlem
    15 januari, 2005 vid 14:24 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

Jag är nog på om de ser gött ut.

• pjoter

Medlem
    15 januari, 2005 vid 01:43 som svar på: kliade lite i fingrarna när man kom hem idag.

äh vafan! inte du åsså patrik! jag litade på dig att du inte skulle falla för grupptrycket.

• pjoter

Medlem
    13 januari, 2005 vid 21:45 som svar på: Wanted: Flaggstångsmarodör i Habo

neh inte om man har olycksfallsförsäkring.. jag satte en modellmotor smirk.gif i mitt finger å fick sy å sånt. då fick jag ut pengar på den.
    vet inte hur det går när det är materiell skada också.

• pjoter

Medlem
    13 januari, 2005 vid 20:56 som svar på: Wanted: Flaggstångsmarodör i Habo

Du har inte olycksfallsförsäkring på samma bolag ellerså? för då borde du väl kunna köra på samma självrisk och plocka ut lite kulor för sveda å värk? För du skadade dig väl en del också va??

Sida 295 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA