rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
fean var script katalogen ar deletad, databasen ar ok, men behover ha upp scriptet igen, har kass me internet idag ar pa kontoret. va har du for tel nummer
-
du kan skciak grejerna till min poalre han drar den 23de feb
-
man kan nog säga att Torchen inte är min TYPE of kite heller.
-
Jag jämför den med CO2 och Waven, känslan och styrningen e knaaas i torchen, man måste slita 2meter i bomen för nått ska hända
den funakr bra om man inte rör den o låter den vara perfekt riggad(men när blåser det perfekt?) ska testa den igen i fler förhållanden. Bästa Naish kiten hitintills är fortfarande X2an enligt min åsikt. -
men fan ärligt Torchen är fan lika kass som Peter Stiweewee är på o läsa svenska. LOL

haha, så jäävla balll
-
sliich det finns det nog inte dock, men man kan väl knopa ihop?
-
Svar till:
Tja blanda inte in mig i den debatten har aldrig påståt att någon kite är bäst men att EH är världens enda fungerande kite köper jag inte i heller. Sorry Rambo
[/ QUOTE ]
Cabrinhan o Slingshotten är ju fan två alldeles utmärkta bevis på att det finsn fler kites som fungerar
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Den bet va?!? hehehe
[/ QUOTE ]
Vill du ha ett tips?
Om du nu vill öka försäljningen North så börja/fortsätt pusha för dina produkter på ett så seriöst sätt som möjligt och skippa skitsnacket och prata inte ner andra märken!
(…biter alltid hårdast)
[/ QUOTE ]
Men det funkar ju för EH![/ QUOTE ]
alla bubblor spricker…
så länge dom inte e fyllda med något bra innehåll, tänk på det

[/ QUOTE ]
fean appropå bubble fylld me bensin, den där torchen, nog bäst dom släcker den i ett bra Swell
-
rätt många linor här annrs
-
haha, fick du tag på henne ellers?
-
rambo_johnson
Medlem11 februari, 2005 vid 15:12 som svar på: Litta mer pics från det förlovade landetSkippydipp
-
rambo_johnson
Medlem11 februari, 2005 vid 15:11 som svar på: Litta mer pics från det förlovade landetNegor
-
rambo_johnson
Medlem11 februari, 2005 vid 15:09 som svar på: Litta mer pics från det förlovade landetDansk
-
rambo_johnson
Medlem11 februari, 2005 vid 15:08 som svar på: Litta mer pics från det förlovade landetmera Ähå
-
rambo_johnson
Medlem11 februari, 2005 vid 15:07 som svar på: Litta mer pics från det förlovade landetTandlägareee