rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
såg Peter S skrek om hans patent på battensystemet där på http://www.kiteboarding.be
att Slingshot var elaka mot han…
-
vi pröjar 400 USD/månad på Residensia med KabelTV o 512kbit internetas. 5min gå från centrum. Huset på playan ligger 4min från barerna på beachen.
rummen här kostar 30USD/dag om man hyr mindre än två månader.
Vill du bo billigt så bo på Casa Loma för 200USD/månad men på egen risk…
bra och billgit men off (3km från cabarete): Tropical Goleta 250 USD/månaden
-
säg två veckor för 150per man, its ön the beeach man kan kita 20m från balkongen…
-
vi kan ha ett rum ledigt på playan för 450-500 dolalrs/månad
-
ludde har ett par linor till salu nya för runt 450 SEK eller 60dollars
-
allt utanför EU åker du på en 33% tull o moms, om dom inte börjar skriva Sample o grejer då kan du komma undan, men det kan dom inte göra varjegång, då lackar FedEx och tullen börjar klaga…
Köper du beg av en privat person ska det också deklareras, klart han kan skriva ner värdet, men om paketet försvinner sitter ni i limmet. Och tullen brukar bitcha rätt hårt ahde en polare som skicka en BOZE stereo till en polare i staterna som sen skciak vidare, tullen trodde inte på det nerskrivna värdet och bitchade ordentligt… han fick betala straffskatter osv.
-
Svar till:
pris EH 2005 12kvm + bom med 5:lina allt fardigmeckat och klart?
[/ QUOTE ]
har du missat EH butiken i stan eller?
-
FETT ToGK, ja snökite där 2001, det e gött
-
dansken har en 16 till salu…
-
Svar till:
Sofia- Habo Ljung, Skanör- Falseterbo
[/ QUOTE ]
surf luder
-
ludde kug, gå onlien på MSN, ja kirrar Geilo en vecka för 1500 NOK för hela lägenbheten
-
vi har ju numera celebert besök av en tysk som läser alla våra intelligenta inlägg..höhö
-
maial mig Cortex sa far du adressen