Forumsvar skapade

Sida 102 av 395
  • rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    2 mars, 2005 vid 13:35 som svar på: Mycket hangtime høga hopp, vad ska man køpa?

fan va ni tjatar då, köp en beggad 12 Freestyle borde gå lös på runt 5 i bra skick. Den e bra mycke bättre än X4an, med tanke på hur ’bra’ torchen är så spöar den nog Raven också än om freestylen är 2004.

Cabrinha Blacktip 2003 var jevligt fin o hoppa med också, svårt o hitta nån i bra skick dock. X2 Naish e bra mä om du hittar nån som håller ihop.

Vi håller på o snickra på en 2006a 12kvm med högt ar o slimmad profil, har väl en proto lagom till hangloos hangtime…

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    2 mars, 2005 vid 13:24 som svar på: D blåste på bjäred

jäävla hoes här sitter man i ett sand djup på 37cm inga vågor, ingen vind..eller jo lite vind idag förresten crazy.gif

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    1 mars, 2005 vid 14:38 som svar på: news från Coche

SAMMANFATTNING

Svar till:

long time no see, VZ news: vindstilla konstigt alltid vind annars. anna dyker upp med vinden som varar ett par dagar… verkligen kasst här i år regn o onshore vind o massa regn.

Jag, och lite norrmän är här, nårra snubbar från surfersm ed en unge. Anna S, o ANki aka Mike TK. Det är crowded som attan nu nästan som ktiebeach i Cabarete. Jag har hittat en secret spot. Vi bor i det sunkigaste områden på coche se hemsidanhttp://www.kitekicki.com).

personalen är galen. Flytta INTE in på Coche Village. ALLT SUGER

Vad gäller kitandet: nya kites: Naish (Torch) och Takoon…. Kändisar:Bertrand Fleury och Tuva Jansen… dom e grymma synd jag inte är lika bra.Bertrand har en Pacific Motion tröja Gabi Steindl,Gianni Aragno,Angela Peral komemr hit WOW.

mera goa noveller komemr snart för allt är så super kul här.

puss o kram Kicki
    http://www.kitekicki.com

[/ QUOTE ]

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    1 mars, 2005 vid 13:22 som svar på: news från Coche

shitt, kan nån sammanfatta i tre meningar pallar inte läsa…

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    1 mars, 2005 vid 13:19 som svar på: Ny spännande kite site!

tyckte jag skymtade Kicki där..haha

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    28 februari, 2005 vid 23:24 som svar på: kit hur fort går det?

jag kör fort som fan

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    28 februari, 2005 vid 23:01 som svar på: Köp RIKTIGA grajjor…

Svar till:

Svar till:

Har stött på problem med alla pumpar som görs…. och tycker inte edn gula eh pumpen är sämre än någon annan… har däremot haft sönder 3 ocean rodeo pumpar och tycker ändå att dom är bra.. pumpar är slitgrejor som går sönder efter ett tag… men vissa vill göra en värdslig sak av allt smått skit..

alla har väl för fan tatt sönder pumpar.. har nog själv som sagt gått igenom alla märkena…

men för walle palle hängballe så måste allt komma färdigt kittat och med alla världens lösningar på saken annars ska det juh gärna moddas o trixas.. byg din pumpfan själv i din ugn eller nått…

en som är trött på alla dina små oväsentliga inlägg

denna gick inte sönder

[/ QUOTE ]

Precis av denna anledning har nu OR moddat sina pumpar (alu stång). Vi har tryckt på detta problem i ca 2 år och äntligen fått det åtgärdat. Den största orsaken till att dom inte håller är att man pumpar med en hand och håller i kiten med den andra, om man sedan vistas i -10 grader så gör inte det saken bättre..

[/ QUOTE ]

haha Ocean Rodeo gör sina kites på samma fabrik som EH, samma pump

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    28 februari, 2005 vid 17:15 som svar på: ???

Svar till:

…nog funkar den alltid wink.gif

[/ QUOTE ]

walle din funkar ej

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2005 vid 23:08 som svar på: surfkulturen

jag tycker det är för hemskt att det skall rökas hash hit o dit i oliak vattenpipor på öland som gotland, nä jag tycker man kan ha trevligt utan droger jag.

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2005 vid 16:58 som svar på: Encuentro morgon surf

Anders på väg ut

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2005 vid 16:57 som svar på: Encuentro morgon surf

Locoaaal

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2005 vid 16:57 som svar på: Encuentro morgon surf

gött

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2005 vid 16:56 som svar på: Encuentro morgon surf

stringbrud

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    20 februari, 2005 vid 14:33 som svar på: Bilder ifrån Cabareté

Svar till:

var är detta??
    http://www.theringmedia.com/ExtremeHotel/ExtremeImageLibraryGalleries/PressPhotos/images/eXtremeCabarete%20(13).jpg

jaha, då blir det cabarete nästa år då…

[/ QUOTE ]

Killen som starta Ebay rik snorunge han har köpt ricki and connies hotell o gjort extremehotel, kiteexcite e där nere mä, kass kitesurfing men go ramp…

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    20 februari, 2005 vid 01:12 som svar på: Snow Kite var?

snowkite.se kanske

Sida 102 av 395
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA