rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
jag kan kolla upp med Chefen…
-
250 USD/m¨ånad dyrt?
-
Svar till:
puerto plata är det iofs jag landar i.
men känns sådär säkert att sätta sig själv i en taxi på kvällen och köra några mil…?
staffan
[/ QUOTE ]
Hade aldrig kört från Flygplatsen själv i en hyrbil på natten till Cabarete. Ta en taxi, 20 dollar…
-
XXL e fan stooooort
-
rambo_johnson
Medlem25 januari, 2005 vid 16:41 som svar på: Bra vågor i Encuentro idag, stadiga 20ktsencuentro14jan-081.jpg
-
rambo_johnson
Medlem25 januari, 2005 vid 16:40 som svar på: Bra vågor i Encuentro idag, stadiga 20ktsencuentro14jan-084.jpg
-
rambo_johnson
Medlem25 januari, 2005 vid 02:17 som svar på: nån som har en Tablas eller brunotti att sälja?splajs ny EH Custom 135 x 35 750usd
-
rambo_johnson
Medlem25 januari, 2005 vid 01:59 som svar på: nån som har en Tablas eller brunotti att sälja?Svar till:
de e väl ingen vettig person som vill köpa en ”LE wood” i alla fall

själv tänker jag inte försöka sälja min utan gör om den i stället

[/ QUOTE ]
brunotti e braa
-
ta en taxi 100 USD
-
bomen o så är sak DEN samme, kitarna rockar rätt hårt dock
-
Svar till:
äh bara det bästa duger, dvs inte EH

[/ QUOTE ]
Rätt dyrt o skciak brädor runt jorden särskillt in till DR, känner du inte killen i tullen så får du aldrig ut din bräda. Nä om du tvunget ska ha en bräda från Hawaii se till o skcika hem den till Sverige först o ta med den själv över. Men som sagt aningen lättare och förmodligen billigare att beställa en custom här och plocka upp den när du komemr hit…
-
Svar till:
beställa en bräda från hawaii och skicka till cabarete är det dumt? kanske inte världens emst pålitliga postgån närdet väl kommer till DR men det borde väl funka eller?
[/ QUOTE ]
varför i helvete beställa en bräda på Hawaii o skcika den till cabarete, FedEx är det enda som funakr, men du kommer åka på 80% tull in här. Varför inte bestälal en Custom här i stället???
-
Strandfiskee