rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Finns en EH Wake 7kvm komplett till bra preis, hemma i svedan om nån e sugen?
-
sajko Arabs asså
-
Fan bud på o dra hjem ett par veckor o köra lite, ser ut som ni hade bra blås sista dan dock?
-
GÖTT MOS, se till o dra upp ett gäng när pudret kommer!
-
Svar till:
Igår vurpade jag så hårt att jag kom inte ihåg de vad hände på ett tag & slog revbenen blå. lite över modig med tanken på storm vindarna över sjön.
Men idag gick det undan 12km sträcka med min 5,4offroad på 10minuter & 18 sekunder enligt min sambo. vinden var på tok för hård egentligen men det gick ändå
räknade genomsnitts hastighet att vara runt 65-75kmt. helt makalös det var som att vara påtänd efteråt. synd att vinden kommer att lugna ner sig tills imorgon säger de, men det skulle inte ha varit så hård sista 2 dagarna enlight prognosen.
Nästa gång tar jag en polares gps. vart ligger världs rekord på nu?, känns som om jag var nära då & då idag.[/ QUOTE ]
is o waser ist forskiligie things
-
hus me kök ca 250 usd per person finns efter den 24 feb
-
Svar till:
Ska du köpa en ny kite så köp en Naish (enligt min personliga åsikt de slitstarkaste på marknaden).
[/ QUOTE ]
slitstark kanske, men bra? hade hellre köpt en Slingshot jag, om vi nu ska snacka slitstarka kites. Sverige är nog dessutom världens klimat-snällaste land mot kites: ingen sol, ingen vind och lite sand.
-
Svar till:
testade drake i somras och blev torsk. undrar vad man skall köpa för prylar…som nybörjare skulle ju folk kunna lura en till vad som helst. har någon lite schyssta tips?
[/ QUOTE ]
Köp beg 2004 finns ett gäng kanonfina kites på säljes.
henningsandstrom@hotmail.com han har nog en 11 till salu till ett bra pris
-
sheiss, men hengo behöver inte pröjja eller?
-
Svar till:
Moppe till C / kitebeach 10 p (men det får man jobba lite för (är det värt det)) annars 20p./LA
[/ QUOTE ]
10 pesos? kanske för 4 år sedan…
-
ääh va fan behöver ju itne ta den sunkigaste taxin för fan, o det är ju inte långt ill cabarete från Pto Plata
-
tjena gubbar bara lugna jag håller på o samla ihop alla prylar o grejer här, Ludde o gänget drar hem på Tisdag nästa vecka, jag ska kirra så ni kan pröjja med Creditcard.
-
rambo_johnson
Medlem27 januari, 2005 vid 22:35 som svar på: Vilken kite skall jag komplettera mina X3 8 och 14Svar till:
Började med att köpa en X3 14m – urbra kite.
Kom sedan över en X3 8m till bra pris.
Lite stort gap bara… vilken kite ar bast att fylla ut mellanrummet med? SS fuel 11m?
[/ QUOTE ]
du behöver inget emellan för faan