rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Jose Luissss, för Gastra o Brönöddoi
-
o duu, fan fäst aldrig nått i röda kulan där för då är du smögad i bajs!
-
va faaan, kolla om du kan byta den mot nån an Luddes bomamr om han har nån kortare?
annrs kan ja nog fixa hem en ULTRA kort snörbit
så här ser vår nya Svarta otyska bom ut är den lika lång som denna?
-
men fean HED du fick väl en ny bom me kiten? funkar inte den? hur korta armar har du igentligen???
-
Svar till:
jag har en wake custom 7:a här nog den enda nya som e till salu just nu i sverige.. men prototypen är samma bara att det är andra färger o tryck på den..
[/ QUOTE ]
inte samma, men den e bra den mee
-missförstånd
klargöring: Wake och de Cabarete Prototypes som finns i Cabarete är samma kite fast olika färgdesigns.
EH 05 kommer inte vara samma som dessa kites.
-
Svar till:
en moderator ska väl egentligen mest hålla sig i ”bakgrunden” och helt enkelt göra sitt jobb bara?
[/ QUOTE ]
Pan är fan bra han
-
Tjena gubbar
fan va ni bråkar!, testade nya Naish Torch idag, ska jag vara ärlig så tror jag att Naish kommer ha ännu ett kasst år tyvärr
hopaps Raven är bättre.Vi hade en galen session på nya EH 2005 30kts vind och 3m vågor, vår gode vän Peter WeeWee FREAKADE totalt idag när han såg lite nya stabila EH kites eftersom han trodde ha fabriken under total kontroll, och att Eric inte kunde designa en kite själv… tji fick han, och med den tyska halvan utbytt mot en stor DEL Scandinavisk design så ska det rockASS ordentligt i år!
Här kommer en bild på 11 Wave 2005 Girl Blue
-
Svar till:
Bra kites. Inte så bra som Naish men det kan man ju inte begära i heller nån måtta får det ju vara!

Ja du måste mecka själv köp en annan bom om inte dom nya blivit mycket bättre. Men det lär du snart få reda på!
[/ QUOTE ]
haha, va vet du? du kan ju inte ens ta höjd för fan
-
hitta en bild til på den FEDE
-
haha, inga vagsurfare igar…
-
tur vi fick offrat er för lite vind…, höhö
-
Svar till:
Var tog du bilderna? Vi körde några timmar på kite beach och där var ju oxo vågor men inte så stora.
[/ QUOTE ]
ENCUENTROoooo, vågstälelt nummer ett jööh men idag är 3-5m Swell, imorrn ska det va ännu större, fler bilder kommer.