rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
fän va najs bom!
[/ QUOTE ]
nä den e fan skit, linorna töjjer sig hela tiden på jevla takoon helvetesmöööööög
-
Svar till:
Var det denna bilden som var med i NST?
[/ QUOTE ]
Javisst, fotografer e vi hela familjen
-
rambo_johnson
Medlem9 januari, 2005 vid 22:57 som svar på: GRATIS VINDMÄTARE! för den buget kitarenSvar till:
Och vilken tur att du har en döskalle i dina mail, Rambo,
det säger ju en del det med
[/ QUOTE ]
jackass…
-
jag ska ut o kita nu
-
det var jag som skrev det där förresten, var utloggad sorry, men det kunde nog räkna ut.
-
vi har blivit av med allt tyskt på EH, thank göd
-
Svar till:
Fann vilket gnäll. Snacka om skit! men hur många har provat alla kites? patrikol har väll ingen aning han hoppar väll inte alls? urkrokat? fann den fete han vet om kites även om han e lite bögig om EH. När man träffar han kan han prata bra andra kites har själv hört. Patrik ventilerna det e det viktigaste på en kite eller? naish x3 v4 det var bra kites? bra design.
[/ QUOTE ]
haha, fan klart det finns fler bra märken säger det igen, Cabrinha, North, Slingshot
-
Svar till:
så en till bara
[/ QUOTE ]
Cajp of Gött hopp
-
Svar till:
Svar till:
Naish Canada här har precis beställt en EH custombräda, det säger ju en del eller hur

[/ QUOTE ]

Hur e de med EH brädorna?
fortfarande platta och ganska styva eller gör han några konkava?mer flex?
[/ QUOTE ]
Du kan få precis vad du vill idag, körde fias bräda i dag den var verkligen flexig(inte gjord för den fede), fast fan jag gillar inte konkav dom är itne lika snabba, ganska smooth ride dock, men för speed, njäääe inge konkav för mig riktigt ännu.
-
va fan 100 pix en ny bladder kostar fan 800spänn eller nått
-
Naish Canada här har precis beställt en EH custombräda, det säger ju en del eller hur

-
Svar till:
He He Nej det är klart att dom inte är dom gör ju grymt bra grejor och det är ju inte bra för dig.
Du vill ju att folk ska köpa EH så att du tjänar pengar.
Du är genomskinlig som en glasruta!

[/ QUOTE ]
Lika immig som din ruta…. men ärligt naish e inte bra ju annrs hade jag ju kört dom själv eller hur?
andra bra märken: Cabrinha, North, Slingshot
-
Svar till:
Har provat hur bra kites som helst frågan är när alla besservissar som gnäller om hur dåliga Naish kitsen är.
Verkligen skall prova någon.
Trovärdigheten i alla negattiva inlägg får ju sig en rejäl törn när 90 % av gnällspikarna aldrig ägt någon Naish pryl och förmodligen knappt provat någon.
Vi som har och har haft Naish grejor vet hur bra dom är.
Är ju bara att gå fram och kolla på grejorna på stranden någon gång så märker man kvaliten direkt!
[/ QUOTE ]
Men Nasih e fan inge bra asså