rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
nya BEST är ganska exakt EH04 ja, vi får in ett gäng nya kites om två veckor
-
Svar till:
håller med, EH 10an har sjuk range. kör typ 7-8 till 13-14 m/s..
[/ QUOTE ]
tian e rätt fet, fetare än 8an, tycker första 8an jag körde i Syd Afrika var den bästa som har gjorts, men nya kommer ha mer ös
-
ser gödd ud, har du kajtat nåed?
-
Svar till:
jag har kört EH 10 Freestyle i sommar en hel del. Den går bra att köra i vindar mellan 8-15 meter per sekund, men går om man vill fajtas lite köras upp till cirka 18 m/s. Jag väger cirka 80kg. Mkt skön kite som är snäll vid byig vind..
men de flesta här lär väl som vanligt rekomendera det kitemärket de själv kör…
[/ QUOTE ]
Svar till:
EH Wave 7, sjukt rolig kite!
Paul9
[/ QUOTE ]
Svar till:
Håller med Paul..kör oxå EH 7 wave..snabb snabb snabb
Imagine the rime in its prime from off the baseline
Sky-scapers vertical supports the hangtime[/ QUOTE ]
De små EH kitarna är sjukt BRA, AnnaS vad säger du?
kolla på deras site [url=”http://www.ehkiteboarding.com ”]EHkiteboarding[/url] dom kommer få in en laddning små kites inom 2v. Härligt med låg dollar dessutom.
-
Svar till:
Jag har funderat på det men inte fått tag på någon till ett rimligt pris.
Borde ju finnas som är kasserade för dykning men håller tätt.
Kan man fylla dom med vanlig kompressor?[/ QUOTE ]
ja fyller en tub för 150spänn, det räcker fan ett bra tag, ja det går med vanlig compressor tror jag fast man får ju inga 300 Bar direkt

18L tub 300 bar : en kite ca 100Litros
5400L luft : 54 uppblåsta kitar? eller e ja full?
-
rambo_johnson
Medlem4 januari, 2005 vid 15:23 som svar på: GRATIS VINDMÄTARE! för den buget kitarenSvar till:
instruktionsbilden
[/ QUOTE ]
vilken tur att det står naish där
-
Svar till:
Behöver en ny pump!
Frågan är vilken pump ska man köpa och vart?[/ QUOTE ]
skaffa en DYK tub, det ska jaaag
-
ser för jävla kallt ut
-
Svar till:
Det såg helt ok ut på torö oxo i veckan..
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=273646&page=1&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
[/ QUOTE ]
fast inte riktigt samma ’pound’
-
Svar till:
Nu är jag hemma igen efter 2 dagar på sjukhuset. Har en fraktur på en ländryggskota, dock ingen allvarlig utan mer åt spricka hållet och höger häl fick en bra smäll men inga benskador. Mår bra men har lite svårt att röra mig, blir som tusen nålar i ryggslutet i vissa lägen.
Angående själva olyckan så har jag fan ingen aning om vad som gick snett. Kiten drog som fan åt vänster det är det enda jag vet, linorna var dubbelkollade och såg ok ut innan Ludde släppte kiten.
Vill tacka Ludde, Micke och en snubbe till som jag inte vet namnet på, för all hjälp, tack!
[/ QUOTE ]
puuh, va var det för kite?
-
aldrig fel med lite action så man känner att man lever inte sant?
-
Svar till:
Svar till:
Naj inte än. Kommer säkert att testa nån gång men hittills har jag blivit bra avskräckt från alla man har sett runt om i världen. Såg till och med en kite som gick i två bitar när den rullade, fick 5:e linan runt sig och sedan startade. Det såg sådär ut. Men det kanske är bra.
[/ QUOTE ]
nu hittade ja bilden på Tysken som fukkade upp det ordentligt med sin naish.. Bommen fastnade nånstanns på mitten å han blev bjöden på en jäkla sväng. Tur att han klarade sig med skrubbsår.
[/ QUOTE ]
haha fifan va tösk