rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
fast det gäller o kunna hålla höjden där annrs har man en go walk of shame on da rocks på vägen hjem…
-
kölagshamn lär fetta på idag annrs…
-
va har vi för wind ida?
-
rambo_johnson
Medlem6 augusti, 2004 vid 22:24 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklaghamblev jevligt bra vind efter 3-4 tror ja
-
rambo_johnson
Medlem6 augusti, 2004 vid 19:20 som svar på: Är alla surfare flockdjur? Ska alla till Klagis?fan, dom e så löjliga gubbarna där. de flesta vindsurfare nuförtiden har väl fattat att kitesurfa kan vara ett gött komplement när vinden inte brallar i ordentligt, men dom gubbarna där e så jevla avundsjuka och bara vägrar acceptera att nån annan har kul medans dom harvar runt på sina pråmar i 6 sekund meter.
-
haha dom fick suga skit vind på tippen medans en annan roade sig kungligt(10m/s) med windsurfarna i klagshamn..
-
Svar till:
Angående prylarna så är jag så illa tvungen att hyra om jag inte får tag i nån schysst kite innan dess. Åker på Hugos gamla Naish AR3.5 som han lurade på mig för en massa år sen…
Rackarns, trodde att det skulle vara bra där då. Skit samma, vågsurfen ska vara fin i alla fall, får väl glida utan tyg…
[/ QUOTE ]
va fan då lurat på??? det var ju det senaste på den tiden!!!!!, snacka skit, va vill du ha för nån nya kite då?
-
rambo_johnson
Medlem6 augusti, 2004 vid 19:04 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklaghamja droppa en line på konfen mä…hehe
-
Ääääähhh, skit i SM ingen som pallar endå, fan bara o dra sit arsle till Habo eller Näset så ska du får se på grejer
-
haha det va jag som körde på en gub jävel där förra veckan dom e ju helt sjuka där för fan, jagar en o grejer om man kitar för nära stranden
-
EH LAND!!! fett fast räkna inte me vind över nyår… men man kan ju ha tur…
kolla:
http://www.windsofcabarete.com – http://www.ehkiteboarding.com -
testa den i våras, den är sådär… Luciano ska dessutom sluta för Takoon snart. SÅ D SÅÅÅ
-
medel 7 topp 9 nu o massa arga windsurfare, mohaha