rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
hör mycke rykten om en ”new generation kites” bla bla, ill keep ya updated…
-
Svar till:
Hej hej…ja det är nog oscars mössa om den är svart med gul text. Hej Hengo förretsen-jag glömd juhh säg hejdå till dig! ha det bra i umeeee…kramar sophiaaaa (jag sitter på mitt jobb och har inget att göra…därför är jag ute på steffo och roar mig) shouoo
[/ QUOTE ]
Halleå Kusen, har du hittat hit igen
-
ja får snart hem lite protos, ska ble gödd
-
vi ska snart ut fia, kasnek kan hämta lilal dig när du slutar
-
Svar till:
Världens bästa dokumentär genom tiderna!!!! Utan tvekan.
Hurra för SVT…
”De ä en halvmänniska”
[/ QUOTE ]
finns en till om sågverks bröderna från Örkelljunga som åker till Kongo o träffar presidenten… det e grejer det
-
rambo_johnson
Medlem1 juli, 2004 vid 09:47 som svar på: Hallands Nyheter ang Lagans mynning och fågel/kitekan inte alla maila den där killen som har skrivit dom där artiklarna o kalga ltie på att han borde kolal lite fakta först blaj blaj, fåglar vänjer sig osv…
-
rambo_johnson
Medlem1 juli, 2004 vid 09:32 som svar på: Hallands Nyheter ang Lagans mynning och fågel/kitetror dom har försökt med förbud i Ljunghuisen o så, men inte lyckats va ja vet, har vatt ett ejvla liv, men vår gode Kung Göran, gillar inte fågelskådare eftersom dom jävlas med hans älskade golfbanor. so fuck em
-
Gauddi Gauddi
-
rambo_johnson
Medlem1 juli, 2004 vid 09:15 som svar på: Hallands Nyheter ang Lagans mynning och fågel/kiteFåglarna i Habo Ljung har ju vant sig rätt bra, körde 5 meter från ett gäng härom dan dom bryde sig inte ett skeit.
-
för helvide, går ej att byta EN lina…
måste bytas i PAR…
-
Svar till:
Bra start på sommaren..
Cyklandes på väg hem från en satans skiva på midsommar
kommer jag fram till en svag högerkurva där en taxijävel kommer i lite drygt 100 knyck på fel sida av vägen..
Mr Taxidriver valde och gena i kurvan, och vad fanns där?
Jo jag, på min brors, nu total förstörda cykel, vad händer?
Jo, jag flyger via taxins framruta och A-stolpe ner i diket
med brutet nyckelben, två kassa minisker och rejäl huvudvärk,
innan jag tuppar av och vaknar 5-6 timmar senare ordentligt
nerdrogad… Återhämtningstid enlig läkarna 6-8 veckor…
Man blir ju totalt handlingsförlamad när man inte kan röra armarna… SATAN!!!!!
Så jag hoppas ju nu att ni lägger upp mycket bra filmer så jag kan hålla till godo med innan jag kommer ut på vattnet igen!*Cut deep´n fly high*
[/ QUOTE ]
know the feeling, du ska va lycklig du är i sverige o inte vaknar upp på en dominikansk gata med lite svartahomies som glor på dig och tycker blod ser gött ut…
-
we go where no beginner has gone before
-
Svar till:
På NV är det alltid byigt innevid plattvatnet ta en tur längre ner mot lomma o ut så är det finfint.
[/ QUOTE ]
Precis! bort från alla förjugna nybörjare
utan för revet där hajarna finns!