rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Waoooow asså fan va lyxit med alla såpkändisar där uppe i Halmstchaa asså, men ja trivs bättre med pendeln o pizzabagaren i natursköna haboljung
-
Hääärliga bilder Sam-Vanligt
-
haha den ser nästan lika snabb ut som 7an, fast det där var en 5a
-
Svar till:
Tack før alla svar!
Tuben sprack ute i endan, så jag har bara bundit ihop den. (vad gla man blir av hjælpsamma mænniskor)[/ QUOTE ]
du glöm en sån lagning kommer aldrig att hålla du kommer få ett nytt hål i endan eftersom bladdern inte kommer ända ut i tipen.
-
Svar till:
finns några trådar om brädbyggande på forumet, men bäst är nog att gå med i dom båda yahoo forumet: kiteboardbuilder & kiteboardbuildning. den ena har eric hertsen grundat kolla in hans sida för jäkligt bra info: http://www.kiteboardbuilder.com (gissa vilket forum han står bakom =) )
kör på eliptisk rocker då får du den plan på mitten borde finnas länk i ngn av trådarna till en holländsk sida där man kan skriva in vilka mått man vill ha på bredd, längd , rocker och outline.. hittar du int ehör av dig igen så ska vi se om jag kan hitta den..
tjockleken på ”hemma byggda” brukar ligga mellan 10-15 mm beroende på vilket kärnmtrl man använder tror jag.
lycka till !!![/ QUOTE ]
EH the man the myth… ta en titt på hans kites när ni ändå är farten
-
haha, kör du du inte Naish som faktikst är måttstocken för hur kiteutrustning skall vara, så blir det väldigt svårt här i skåne land
-
för fan skaffa en plastaswess o lidda gamla bladders o så smält ihoppa sketen, kan även gau me Strökjärn o bakpapper
-
Inge EOS mög här inte, FujiFilm rätt igenom
-
observera DOCK, studiebesöööök på egen risk, ni komemr inte därifrån tomhänta
-
rambo_johnson
Medlem17 juni, 2004 vid 20:51 som svar på: Abbekås ALOHA Classic genomförs i helgen (19-20)!Ska det inte regna?
-
Svar till:
Robbans sport och surf i Limhamn. Han kan iofs typ inget om kite och utbudet e inte o hurra för heller.
[/ QUOTE ]
Inte för o tracka ner, men ärligt Robbans sport o surf e fan världens största lurare, värt ett studie besök dock…
Lasurf ger nog bästa servicen dock, Kiteshop fixar billigaste biffen dock.
-
du kommer inte ens igenom länsgränsen utan rätt kiteutrustning
-
ja kan göra jobbet för 899:- så sparar du en krona istället för o köpa en ny jevel
-
jag tänkte investera i en bladder svets, så kan man laga hur feta revor som helst, ta en bild o posta så ska vi se va vi kan göra
-
Svar till:
jag tror nog de flesta är bra. hade nån varit dålig så borde nån ha klagat och avrått dig från den.
däremot skulle jag tro att många kurser blir fulla fort så man får ta en tid lite senare..
jag tror du kommer ha skitkul å lära dig en massa vilken du än går!
lycka till å ha de skoj iaf!![/ QUOTE ]
Jag kan direkt säga att den där Mårten ska ni akta er för han e helt knas