rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
den är ju shoppad men inte martin bara texten, hoppet e inte vidare högt vi har sett bra mycke bättre, men långt e det…
-
haha ingo har han svalt sina tyskbyxor tyckte han lät lite förkyld
-
Svar till:
Fasen vad mycket läckra surfare ni har där nere.. Nästan så man vill flytta dit..
Jag och Fred var ju nere i Habo för typ +fyra år sedan och hängde en vecka.. dom enda jag träffade där då var Hugo, Huber och Martin.. Det var väl dom enda som surfade på den tiden
På tredje dagen fick jag reda på vad chickenloopen var till för.. Hade bara sett tvålinors kite före det
Jäklar vad mycket lättare det blev.Puss
/ honk
[/ QUOTE ]
Kom ner så ska vi visa vilka kites som flyger i år mä
-
kan vi GÖRA, ringer när ja närmar mig
kör nu snart -
fan va ni snaggar niggas, kom ner o ta me nårra små kites istället, billig öl fixar vi
-
adu, fifan…FIFAN säger ja bara
-
Man ser ju verkligen i dessa bilder att Naish är ju faktiskt ”måttstocken” på hur riktig kiteutrustning skall vara.
-
Svar till:
Satans lesh den är inget och leka med.
Ni som börjar köra med hand pass leash. akta er så den inte slår en knut runt tummen elelr någon annan stanns
det har gått ganska ok även med en cp hand.
Möter Abel Lago imorron .. får la se hur det går…mike
[/ QUOTE ]
haha, va fan
-
kolla med Acmekiteboarding.se dom kör också i haaalmstaaaa
-
lalle för fan, min brossa
-
haha fyfan, jake hade itne du sett en sån där med en grabb i knät? för jevla vidrigt…
-
hoho, gött mos i prylarna det tycker vi om! fan se över prylarna för fean… fast nu är det ju inte första gången personen i fråga ”skjuter” en kite det har ju hänt förr
-
fan där e ju rambos lillbrossa
-
SHit va fet han e.. foto:OScaaarrr
-
Fet han rambo. foto Oscarr