rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
öland e rätt överskattat måste jag säga… tacka vet ja Falsterbo
-
Pendeln var sugen mä… vi får se
-
ååååh va sött, var ska ni ikväll
-
haha, fan du kommer aldrig få runt härket med dina northsillamjölkar till armmuskler
-
Svar till:
Tjena Rambo mannen!
Jag köpte ju dina gamla fina X3:or, kvittot kan vi glömma jag har sålt dem vidare… istället kör jag numera på Kobrorna.
Jag är supernöjd med Kobran som är mer förlåtande än X3 och jag upplever mer häng och lugnare landningar än X3. Att loopa kiten är inga som helst problem och det känns som det går lika fort som med X3:orna, vad jag vet är inte X3:orna kända för att vara trögstyrda.
Jag vet att du tycker att X3:orna pajjar armbågar åxå, kan jag hålla med om, i Brasilien fick jag ont i armarna efter en 10dagars session, frågan är om det hade varit lindrigare med ngn annan drake….
-I tisdags förra veckan hedrade jag Habo Ljung med ett besök på eftermiddagen, Patrikol, Lidde och några andra locals var där… vad jag hörde så var det ingen som ansåg att draken uppträdde sig konstigt, tvärtom… men det kanske de kan berätta själva om.Vänligen
\Tommy
Airborn – TeamRider
[/ QUOTE ]
X3 14 var inte hälften så seg som den 13 jag testade men jag får väl testa lite igen om ni nu säger att dom är så snabba.
Att tillägga; X3an bleknar rätt snabbt i jämförelse med många 2004 kites.
-
fixa vind o nårra armband så ska kasnke det dyker upp nån skauning
-
men ärligt tycker du inte dom är aningen sega? vad har du kört innan?
-
Svar till:
HULINGEN ju! det e vattnet som alla pissar/skiter/har sex i på festivalen!
[/ QUOTE ]
haha, låter ju jevligt najs ja tar med bajsdräkten
-
kan nån jevel elda upp steffo ftpn o ersätta den med en trevlig studentlina för faaan
-
Fan får man se lite goa grababr i skåne i helgen?
-
haha, var fean ligger hultsfreeed? nått vatten där?
-
stubbien e väl kanske inte den bästa plankan outthere, kass i chOopPp, och så värst hållbar är den inte heller.
har dock testat en gammal wakeboard med kite det funka okej, gälelr o ta litta tryck bara för o ta höjd, kolla på dem lite äldre wakeboardarna dom funkar bäst…mindre rocker osv.. sjysta färger mä
-
yeye, homeboy nigga, kom ner till härliga skåneland i helgen o frodas i snålblåsten
-
haha men den är fan slö juuuu, tro mig. slö slö slö. bra häng om man eftermycke om o men får upp kite där. nu har ja bara testat 13kvm iofs. dom mindre kitarna typ 5 och 7kvm är kanske lite bättre.
Men om man vill ha en trögstyrd kite med bra häng så köp kobran absolut, kvaliten o så ser bra ut.
-
Tyckte kiten var sjuuuuuuuukt seg o slö (körde 13 tok riggad häromdan (9-13m/s)), och svårt att få höjd/lyft i hoppen pga av det. Inget att rekomendera för den som har problem med armbågar och muskelfästen, kiten styr i klass med en gammal RRD 2001.