rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
tyvärr har ltie ärende imorrn till på lörda, kanske komemr på eftermdidagen får se
-
best brädorna är piss vänta tills EH styr upp sina semi produktions på BEST siten istället
-
rambo_johnson
Medlem13 maj, 2004 vid 19:45 som svar på: ingen dålig kille det här heller! kiteloop x3asså fan snart dags o dra ett gäng till Cham o gå lös lite asså, bryta lite ben köra lite mobes o så
-
han får lift från STHLM av den Vidrige Pontan
-
Svar till:
Jag bli lätt i skånen fan det blir ju lide gott om plats 🙂
Dessutom är det väder för att sitta och flumma i Lomma.
Melker du kan lätt köra dina hemliga lift ass grejor där alla kommer ju ändå vara på öland och slås med vinsurfarna.[/ QUOTE ]’
du får inte flumma mer, din tid är över fassan…
-
ska vi byta grejer
rostig spik mot leksaks bil -
Oscarr jag befaller dig… Lalle o balle kom igen
-
INSAMLING TILL HENGO
HENG AID, vi måste skramla and it aint much for a brat, 1000svenska pesetas behöver vi för att lillebror heng ska kunna ta sig ner till sthlm där han får skjuts av den vidrige ambassadören Pontan ner till Öland där han kan leva ett lyckligare liv i excil med oss andra dödliga.
nu gäller det att vi plundrar parkerings kassan i fassans BWM så har vi biljetten in no time.
ÄVEN DET LILLA RÄKNAS, TÄNK PÅ HENGO I NORR
-
eller varför inte en feting EH12a elelr va säger du Tedddyyy
-
Svar till:
Måste poängtera att det är Putte o Co från Surfers Paradise i Varberg som har byggt den. Fet sponsor man har!!! Bygger slides o grejer. Den vi ska bygga blir det ingen spons på. Ok lite då kanske, men huvudmotivet är ännu så länge hemligt…
[/ QUOTE ]
va skulle vi göra utan vår allas potte, puss på han
-
Svar till:
ge fan i att tälta på stranden vid haga. håll er vid sandbewrgen isåfall.
jävla märlkligt att det alltid ät kitarnasom ska tälta på stranden. inte första gången. håll er till reglerna för fan.[/ QUOTE ]
fok me & fok yo
-
dom rippa mig på en bild där
inget namn o inga pengar…/lessen o kinkig
-
fean gobbar har ni nån vind där ella?
-
hon e hård, jag försökte bara få lite oskyldiga barn o vinka…fack ya på den gött