rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Coolt!
Bienvenue dans la famille!PS- Visst Peps jag kommer att vara i Apelviken om det blåser! Vi ses där!
[/ QUOTE ]
CHEAP BASTARDS säger jag, har du kollat senaste kiteboarding magazine Mat?
-
Svar till:
FLYSURFER Quality
We will keep our quality in the future, too:
Compared to other manufacturers, FLYSURFER has the lowest count of large defects, with 2 pcs. (= 2 ‰ ) in the entire listed kite industry. FLYSURFER also comes in second place in the overall standings of flawless kites with 62.2 %. In order for this percentage to continue increasing, FLYSURFER has expanded their quality protection program at the beginning of the year.
FLYSURFER continues to grow.
Contrary to Naish and North, the giants of the kite industry, the readers of Kite magazine have anticipated a FLYSURFER growth of 21 % for the year 2004. For this reason FLYSURFER not only stays in pole position in the RamAirKite-market, but has also been able to consolidate in the tube kite market.
Article from Kitemagazine (PDF)_____________
Tysk kvalitet

/Dieter
[/ QUOTE ]
haha, men den där siffran har dom ju själva fabricerat, va jag minns från FS tiden så låg den siffran mer på 10-15%
-
Svar till:
Bengan och Co,
blir det vind till helgen nu då?? Du som spår i kycklingmagar osv…
Är sugen på att komma hem i helgen…
/Nixa
[/ QUOTE ]
nelson din förjugna sjöka ska du ringa din mentor nångång eller?
-
rambo_johnson
Medlem11 maj, 2004 vid 09:05 som svar på: Om max 4 st kites , vilka storlekar ger mest kul.Svar till:
Och dessutom är det riktigt som Rambo säger, Cabrinha har lugnat ner de små jävlarna ganska bra till i år. Förra året var de galet galna.
[/ QUOTE ]
bästa cabrinhan ja har kört var mårtens gamla 5.o 2002 blacktip i 20m/s för jevla gött ladd..mumma
-
rambo_johnson
Medlem10 maj, 2004 vid 22:09 som svar på: Om max 4 st kites , vilka storlekar ger mest kul.ska pappaEH ge dig en bra deal på en FET 12a eller?
-
Svar till:
Henrik Wallen
[/ QUOTE ]
Fallén enberg, en plajjor
-
har kört det en 2 månader i SA funka gött om man vill ha kraft(windrange), fast kiten blir seeeegstyrd som fanden…
funkar på samma sätt som man flyttar in knutarna på(leading e)på en vanlig kite, fast man slipper flytta med kpo, i alla fall inte lika ofta.
iomed att man flyttar in knuten så ändrar man kitens angle of attack och man får mer kraft(häng) o mindre depower samt en segare/trögare styrning…
-
rambo_johnson
Medlem10 maj, 2004 vid 18:48 som svar på: Om välja vilka 8 kites skall jag ta? Snälla akut!nu e det käzz me vind igen
-
Svar till:
Micke Blomwall kan väl inte göra brädor?
[/ QUOTE ]
Eyy han spöar dina Caprinjas i alla fall
-
Svar till:
det krävs enligt MIG inte mycket av kiten för wake. jens å rambo ni e ju perfekta förvarandra

[/ QUOTE ]
helt rätt rolle, its all about pepe
-
Hampe på kitepower hade en AMstair 16 fast edet egget sålde den FAN..nu e den endast en relik från förr…
du får väl testa lite grajooor, Cabrinha EH o SS komemr vara representerade på Öland om nån vecka här kom dit.
-
Svar till:
Helvete… sluta sno åt er all vind och lämna lite till oss goa göteborgare här uppe… Vi har ju knappt fått känna på västan denna vår…
Delad glädje är dubbel glädje har jag hört att det heter..
[/ QUOTE ]
såså kom ner istället
-
Svar till:
han borde kanske börja använda leash dock…
roland jag förstår inte riktigt logiken i att rambo skulle vara mig och trasha märket han själv säljer…det är ju inte precis så att han övertygade mig eller fick hela världen/steffo att tro att EH är bäst på wakestyle…
jens
[/ QUOTE ]
men dom e ju bästa på wakestyle! e det nått o tjaffsa om eller?
-
Svar till:
Jag är väldigt sugen på att skaffa en riktig lågvindsdrake. Väger ganska mycket så har ofta problem med att det blåser för lite för att man skall kunna få till hoppen bra.
Vilken inflateable-drake (märke å storlek) skall man skaffa för att kunna köra i så svaga vindar som det är möjligt att köra i?
Jag skulle gärna vilja ha en som man kan få bra hangtime med oxå.
Enligt egen erfarenhet verkar det vara north rhino-drakarna som drar mest.. men dom har väldigt smalt vindregister vilket gör det lite lurigt att köra med i riktigt byiga förhållanden (vilket vi är ganska vana vid här i gbg 🙂
Inga partiska svar tack… Jag vill ha ärliga svar som baseras på någon sorts praktisk jämförelse mellan olika drakar..
[/ QUOTE ]
FINNS BARA EN FAST INTE SÅ INFLATABLE, FLYSURFER MAST AIR 16 (16kvm aktiv yta).. fet den, fast överirrgad i 4m/s
-
Svar till:
Skönt att man inte bor i Skåne. På Öland ligger vinden redan på ca 11 m/s 🙂
[/ QUOTE ]
well be there Sooon enough biatch and gonna wooop ya ass hoe