rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
får väl bli lite Mossby EH Demo imorrn
-
fan Patrikool, du e ju aldrig ute o surfar själv, e du en sk ”Coktail Surfer”
-
ftpn fönkar käzz, ja drar ner imorrn, o fotar, inge surf för min del pga av bronken.. kan ta me lite kites Dock..
-
haha. fan me EHn behöver du ju inge vind
-
WalleBalle, har du testat din kajtfan än?
-
köp inget av det, om du inte tittar på en 2004…
-
köp beg för fan finns ju hur mycke som helst till kanon priser!!!
-
GÖtt, vi måste nemligen ta tågfan över men ring mig får itne tag på dig… så vet e jom d blir så möd surfgrejer på tåget..
-
duu jubbar i cph idag för vi ska över kanske kan få rajd tillbaka?
-
vi kör ltie EH demo i Mossby imorrn, eller abbeKaus
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Naish X4 04 säger jag baaaraaa…utan att vara sponsrad eller ha några som helst intressen i naish…

[/ QUOTE ]
…har själv bevittnat hugos ”beachjump” test på kitebeach och kan utifrån det garantera att där är mer lyft i en freeride 12 än en x4 14
[/ QUOTE ]
kan ju bero på att de ska köras annorlunda. du beachjumpaade nog inte så högt med en X3 heller men om dudrar på brädan och kör den i 190 är det en annan sak…
[/ QUOTE ]
Sant man kommer högra med mer fart men eftersom att X4 och Freeride är extremt lika så tror jag trots det man kan göra jämnförelser vad det gäller lyft rakt upp på stranden genom ett beachjump. nüt[/ QUOTE ]
hengo du verkar vara en översnorig småunge.
jag har mer fått intrycket att freerider är som gamla north, mycket patte och mindre depower? fast den bilden kanske ej stämmer?
[/ QUOTE ]
PERSOOOONANGREPP!! Kitepolisen antecknar.. yeye köp er en reklamplatts på steffo för fan gubbar..
[/ QUOTE ]
All publicity is good publicity. men en fet produkt för ett fett pris är det FETASTE
-
Svar till:
Det var grymt bra idag !
Fick provat min nya EH freerider 12:a. Säger inte att den är bättre än andra märken från 04, då jag inte provat dem. Kan dock säga att de som har 04:or bättre än denna äro även de lyckliga !
Denna kite var bättre än väntat, jäkligt grym ! med mina mått mätt gick den snabbt som satan o lyftet, hmm vågade aldrig ladda på fullt men de lyften jag fick räckte för att ja skulle bli höjdrädd iaf, ett sjukt jäkla lyft i den draken asså ! Det som nästan var mest imponerande var nog kontrollen man hade över draken, lättmanövrerad med braaa depower.
Så slutsatsen blir att jag är jäkligt nöjd ! Var gött idag
(ska jag hitta nåt o klaga på så skulle det vara bristen på backventieler till struttarna som var jobbigt att blåsa upp hårt)Hoppas på mer vind i veckan

[/ QUOTE ]
Tedddyy du e klen, du fr fan skaffa lite bättre nypor o ltie mer tryck på pumpen så ska du nog få till det
-
det blåser tydligen hästa kug på näset vi drar ner nu ja oHiFi o erik… tar med lite demo prylar..